wtorek, maja 24, 2016

Szalona Sobota - Spotkanie Blogerek Tarnow / Rodzinny Grill / Alfa Club

Hej Słonka 😍😍😍😍

Dzis przychodzę do Was z recenzja szalonej Soboty 




Zacznę od razu od spotkania Blogerek które miałam okazje zorganizować wraz z Basia w Tarnowie ( http://rozmaitowo.blogspot.com )













Spotkanie zaczęło się o godzinie 14 w Restauracji u Włocha na ulicy Żydowskiej w Tarnowie
Dziewczynki były punktualnie ...ale dwóch zabrakło w pt po godzinie 21 poinformowały ze jada na lepsze spotkanie do Rzeszowa



Wiec paczki które były dla nich zostały rozłożone na czynniki pierwsze i dodane do paczek innych uczestniczek



O kolo godziny 15 zawitała do Nas Ania przedstawicielka firmy Mary Kary a do tego kosmetyczka która ma własny salon w Tarnowie na ulicy Kikowskiej
Opowiedziała o firmie zrobiła nam zabieg na dłoniach 
Następnie dziewczyny rozpakowywały swoje paczki i paczyły co maja nowego w kosmetykach








Oprócz paczek były tez produkty które można było wylosować 


Pieniądze z losowania zostały wymienione na karmę dla zwierząt do Tarnowskiego Azylu ( w czerwcu dopiero tam zawitam gdyż teraz za dużo obowiązków w pracy )
Oczywiście recenzja z Azylu pojawi się na blogu



Kilka zdjęć produktów jakie miałyśmy okazje dostać 😄
Wiecie moje produkty już dawno są w testowaniu 😄 i tak jakoś nie mam wszystkich zdjęć 😍
( wszystkie zdjęcia produktów będą dostępne na innych blogach )
















i tak dalej i tak dalej ;)

Dziękuje ślicznie za piękne paczki / produkty 

Dziękuje firma za zaangażowanie i pomoc 

😘😚



( Plakat się robi proszę o wyrozumienie )



Po 16 skończyło się spotkanie gdyż wiecie sobota każda ma swoje plany itp
Oczywiście spotkanie bardzo udane jak zawsze dużo śmiechu plotek itp 😄😄



Po spotkaniu udałam się na rodzinny grill do mamy 😍 

byłam ja mój mąż moja przyjaciółka Basia Marek Max Wiktor Mama


















Jak to na grillu wygłupy grill alkohol 😎 Humory nam mega dopisywały 😍




 Kolo 21 wróciliśmy do domu przebrałam się i heja długa na dyskotekę 😄 W Alfie Club nie byłam od 2009 roku...



Oj pozmieniało się bardzo dużo



wystrój ludzie itp...Najgorsze było to ze muzyka to totalna porażka 😠 ehhh 







pobawiłam z mężem i przyjaciółka popiłam wymieszałam i na 3 w nocy byłam w domu 😄 aaaa niedziela była ciężka haha 😄 ale to już dla siebie zostawię 😄









A wam jak minął weekend ?? 😄😄😄😍😍😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz