środa, maja 25, 2016

23/05/2016 - Rocznica miesiaca 😍 ZOO Krakow / Bochnia

ZOO Kraków 

Heeejjaaa laseczki 😍 Wczoraj był post o Szalonej Sobocie a dziś przychodzę do Was z poniedziałkowa wycieczka do ZOO






Tak się złożyło ze w poniedziałek mój mąż i ja mieliśmy wolne a ze mieliśmy taka mala rocznice tak tak już miesiąc jestem szczęśliwa mężatka zakochana na maxa w moim Mezu 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍


Także chcieliśmy ten dzień spędzić razem na romantycznej wycieczce
Obraliśmy kierunek Kraków tylko tym razem nie Wisła tylko tym razem kierunek ZOO











W krakowskim zoo byłam w 2009 roku i powiem wam szczerze ze bardzo dużo  się zmieniło 😄 oczywiście na plus 😃 wejście do zoo 36 zł od pary czyli 18 zł bilet normalny / osoba
Plus parking 15 zl w parku wolskim obok zoo
Zwierzeta akurat miały porę obiadowa ( ok 13 my zawitali do ZOO )wiec fajnie bo zwierzęta typowo nocne wyszły z swoich domków 😄 i można było zobaczyć to i owo 😄
Zoo zrobiło na mnie duże wrażenie czysto zadbane oprócz zoo maja tez mini zoo gdzie możesz pogłaskać zwierzątka typu żółw 









świnka morska czy kucyk jest nawet szansa nakarmienia zwierzatka drobna karma
Jedyne czego mi brakowało to misi tzn niedźwiadków 😓 i pingwinków ale na pingwinka budują  dopiero domek 😄 także może za niedługo już tam będą 😄




Po godzinie 16 wyszliśmy z ZOO







Zjedliśmy coś na szybko moje kochanie kupiło sobie standardowo  dwa medale na pamiątkę 😄jego nowe hobby 😄
Chcieliśmy jechać na wisle ale jak to Kraków wszędzie płatne parkingi nawet w Galerii Kazimierz tylko dwugodzinny masz darmowe 😠












 także zakupiliśmy picie i udaliśmy się do Bochni do kopalni soli...Niestety otwarte do 19/30...ale co z tego jak ostatni zjad do kopalni o 15...i nic z tego nie wyszło









Muzeum motyli tez zamknięte ..Także zjedliśmy lody odwiedziliśmy Bocheńska Galerie rynek i wróciliśmy do domu





Mega szczęśliwi bo to w końcu pierwsza mini rocznica 😍 


I tak nam minął poniedziałek 😄


 i kto mówi ze poniedziałki są złe?? 😎😎



A Wam jak minął poniedziałek ?? 😍 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz