sobota, maja 21, 2016

Strefa Urody - Lakier do pazurkow

Strefa Urody - Lakier do pazurków 



https://strefaurody.pl/





Hej Słoneczka :-* 


Dzis przychodzę do Was z lakierem do pazurków od Strefa Urody który dostałam na spotkaniu blogerek u Ani w Rzezawie 





Lakier jest bezbarwny z dodatkami drobinek
Bardzo ładnie się prezentuje na krótkich pazurkach dodaje im takiego blasku
Malowałam aż 3 krotnie dlatego ze nie miałam żadnej bazy pod nim
a chciałam wydobyć jak najwięcej z niego tych drobinek
Lakier bardzo dobrze się rozprowadzał po płytce paznokcia 







Szybko się wysusza i trzymał ok 4 dni bez nieodpryskiwania
Jedynie co było wezwanie to zmycie go,ale chyba każdy lakier co ma drobinki jest ciężki do zmycia




Zmylam po ok 10 min z małym drapaniem/szorowaniem płytki
Na szczęście nie uszkodziło to pazurka












Jestem bardzo z niego zadowolona i powiem więcej znów go mam na sobie i jestem mega 
zadowolona :-)



Polecam 5 / 5



Dziękuje Aniu :-*



A Wy znacie ten produkt ?? 


Jak nie to zapraszam na stronę Strefa Urody 



https://strefaurody.pl/


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz