sobota, maja 07, 2016

Rzezawa Hotel Kasztel - Spotkanie Blogerek 7.05.2016 + Upominki ;)

Rzezawa Hotel Kasztel - Spotkanie Blogerek 7.05.2016 

Kto Ciekawy zapraszam dalej do czytania ;) 
 

Hej Laseczki ;)

 Dziś byłam na super spotkaniu Blogerek w Rzezawie w Hotelu Kasztel :)

Było to już moje 4 spotkanie ;)


W drodze na spotkanie ;D 



 Organizatorką była Ania którą wcześniej miałam okazje poznać u Moni w Bochni na spotkaniu :)

 Lista Laseczek :

Ja 



Elka - ?? ( jeszcze bloga nie znam ) 

I oczywiście cudowna organizatorka Anna - http://testujemymarki.blogspot.com/

Dziękuje Aniu :*:*  


Spotkanie było niestety króciutko bo o 14 już koniec ;(

a tak miło było ;D Byłyśmy 5 laseczek :) 

2 Monie Ania Elka i ja :D Jak zawszę humory nam dopisywały :) 

I jak zawszę śmiechu i wygłupów multum ;D 








W tym poście pokaże Wam od razu upominki gdyż czeka mnie bardzo intensywny Maj i nie wiem jak będzie z pisaniem bloga :D 






Wiecie jak jest ciepło ...latttoooo ;D to trzeba wykorzystać każdą wolną chwilę z mężem na krótkie podróże ;P








Ogólnie spotkanie zaczęło się o 10 :)
 ale byłyśmy już koło 9;30 ;) 

Oczywiście Moni piffko wypiła ja z Elką kawę :) oraz poszło w ruch 2 x pierogi ruskie po 11 zł przepyszne :)

























 Plus laseczki jadły szarlotkę na ciepło oraz Monia tradycyjny obiad :D 

Co do hotelu piękne wnętrze :) 











ceny trochu duże ale...w końcu to hotel 3 gwiazdkowy ;)



Jak Monia zrobi piękny plakat to wkleję ;)

Dziękuje Laseczki za cudowny dzień :*

A Was Zapraszam na blogi dziewczyn ;) 

Buziaki :*:*


A tak wyglądało wszystko razem :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz