piątek, stycznia 01, 2016

Żegnam 2015 !!! Witam Nowy Lepszy 2016 !!!

Witam Was moje ukochane w 2016 roku :) 

 

Jak mineła ostatnia noc starego roku ? 

 

Gdzie bawiłyście się? 



 
Ja ten Sylwester spędziłam w domu z osobą która zmieniła moje życie o 360 stopni ...oczywiście pozytywnie i to bardzo :) I powiem Wam więcej to był najlepszy sylwester jaki miałam do tej pory :) romantyczny sylwester z dobra domową kuchnia z wybornym alkoholem tak to był wieczór wyjątkowy :) 

Rok 2015 był dla mnie  myślę że dobry znalazłam bardzo dobrze płatną prace a przy okazji bardzo ją polubiłam :D Poznałam bardzo dobrego i kochanego człowieka :) rozstałam się z chłopakiem po 6,5 latach bycia razem...I tu piszę do PANÓW  nie zastanawiajcie się długo nad ślubem itp...bo kobieta długo czekać nie będzie i w końcu odejdzie...więcej zdecydowania panowie !! 

Ogólnie nie robię żadnych podsumowań bo dla mnie to sensu nie ma ...wnioski wyciągam zawsze i umiem z nich korzystać :) 

Postanowienia na 2016 ? 

Obiecałam mojemu Pawełkowi ( mój nowy mężczyzna ) że rzucę palenie ...może  nie uda mi się od razu ale stopniowo ograniczam...









więcej postanowień nie mam ...dlaczego ? Bo nie mam silnej woli a po dwa jestem idealna :D haha ( ach co ta miłość robi z człowiekiem ) 



Nowy rok jest dla mnie  smutkiem...co roku jestem starsza..:( a po za tym mam ochotę żyć :) Zawszę jestem nastawiona że Nowy Rok będzie lepszy ...Jednak jesteśmy starsze mamy większe doświadczenie itp nabieramy wiary w siebie i w  ludzi :)



A Wy słoneczka macie jakieś postanowienia ? 

Jak upłynął Wam rok 2015 ? 

Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!!!  

Powodzenia w życiu i blogowaniu !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz