wtorek, stycznia 12, 2016

Bodetko Lash - Recenzja

Hej Słoneczka :) 

Ostatnio Wam pisałam o maskach do twarzy a dziś coś dla rzęs :)
 Serum do rzęs BODETKO LASH dedykowane jest dla osób, które pragną mieć dłuższe i gęstsze rzęsy. Systematyczne stosowanie zapewni piękny i zdrowy wachlarz rzęs. Odżywkę można stosować przy doklejanych rzęsach gdyż nie wchodzi ona w żadną reakcję z klejem do rzęs.

A jak się sprawdziło ? 

Jak moje rzęsy ? 

Zapraszam do dalszego czytania :) 

Jak wiecie albo nie wiecie miałam okazję współpracować z firmą Bodetko Lash 
I tak przez 3 miesiące codziennie wieczorem odżywiałam swoje rzęsy ..
I znów to samo brak fotek z początku kuracji ...;( ale powiem wam że miałam malutkie i rzadkie rzęsy ...a dziś ? No właśnie to jest dobre pytanie
Już na nie odpowiadam
Dziś moje rzęsy są mocniejsze jest ich więcej oraz są dłuższe
Od 3 tygodni nie używam gdyż obserwuję co się dzieje z nimi...( mam inne serum do testowania i muszę odczekać ) 
Teraz mam wrażenie że bez makijażu mam taką długość rzęs jak na początku z makijażem ...




Jestem bardzo zadowolona 
Trochu mnie cena odstrasza :( Bo to koszt 149 zł  
Dużo ale warto ...Naprawdę widać efekty..A oprócz tego że widać efekty serum nie podrażnia nie daje efektu czerwonych oczów...nie piecze ..
Moje wrażenia są pozytywne 







 Bardzo wydajne opakowanie o pojemności 3ml w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na 6-8 miesięcy.

Skład: Aqua, Bimatoprost, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Alkohol Denat., Benzalkonium Chloride

Ocena 5 / 5 tylko ta cena :(:( 

Dziękuje firmie za zaufanie i za produkt :)


 




A Wy znacie to serum?
Jak się u Was sprawdza ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz