poniedziałek, stycznia 11, 2016

Każda kobieta pragnie czuć się piękna! - Firma Elogie Recenzja Maseczka kolagenowa z kofeiną i witaminami

Hej Słonka :) 



Te które śledziły mój poprzedni blog wiedzą że udało mi się nawiązać współprace z 



Od firmy dostałam 3 paczki maseczek w ampułkach :)



 Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami 

 Maska kolagenowa z kofeiną i witaminami 

 Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym 



Jak się spisały ? 

Zapraszam do czytania dalej ;) 



A więc tak wczoraj byłam recenzja maseczki - 
a dziś czas na koleganowa z kofeiną i witaminami 

Tak jak pisałam wczoraj maseczki są w kapsułkach dość wodniste ale dobrze się na buzi trzymają są delikatne dla skóry nie podrażniają dają uczucie pięknej skóry i nie trzeba ich zmywać :)
 zawszę oszczędzamy czas dla siebie ;)
Na pewno zakupie jeszcze nie raz te maski gdyż są zbawieniem dla mojej skóry








Maska kolagenowa z kofeiną i witaminami przeznaczona do wszystkich rodzajów skóry, odświeża i regeneruje. Kofeina poprawia krążenie, tym samym ułatwia detoksykację skóry oraz zwiększa dotlenienie tkanek. Dzięki niej, zmęczona i szara skóra staje się jędrna i nabiera blasku.

PRODUKT DOSTĘPNY W DROGERIACH DOUGLAS

Maska dobrze działa na moją skórę ( jestem osobą rzucającą palenie ) i zauważyłam pewne pozytywne zmiany na skórze i coś w tym jest że poprawia dotlenienie tkanek
Pachnie pięknie jakby zmieloną świeżą kawą :) 


Są takie same zasady stosowania : 



Maska kolagenowa jest luksusowym kosmetykiem redukującym objawy starzenia się skóry, przeznaczonym dla każdego typu cery na dzień i na noc.
Zawiera silnie skoncentrowane składniki najnowszej generacji.


Działa kompleksowo zapewniając:

  • Efekt świeżości
  • Radykalną poprawę wyglądu skóry twarzy
  • Niweluje zmęczenie
  • Przeciwdziała starzeniu
  • Rozjaśnia przebarwienia
  • Ujędrnia nawilża regeneruje
Unikalna formuła maski ułatwia wchłanianie składników ożywczych.

Sposób użycia:



  1. Oczyść skórę twarzy i dokładnie osusz
  2. Otwórz ampułkę i nanieś równomiernie na twarz. Zachowaj szczególna ostrożność w okolicach oczu
  3. Poddaj się chwili relaksu i poczekaj do całkowitego wchłonięcia
  4. Maseczka jest nowoczesną strukturą, nie potrzeba jej zmywać ani ścierać. Należy pozostawić do całkowitego wchłonięcia
Uwaga: Maska służy wyłącznie do użytku zewnętrznego
Należy unikać kontaktu z oczami.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. W przypadku podrażnienia należy przerwać stosowanie maski.
Produkt przetestowany dermatologicznie.

Skład:

AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, HYDROLYZED COLLAGEN, SODIUM LAURATE, CAFFEINE, GLYCERYL STEARATE, PHENYL TRIMETHICONE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, XANTHAN GUM, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL, BENZYL SALICYLATE, AMYL CINNAMAL, HEXYL CINNAMAL.
W produkcie zastosowano kompozycje zapachową: KIWI ORANGE 88805/V
Zawartość opakowania: żel kolagenowy x3 ampułki


A wy znacie te maseczki ? 
Jak się u Was sprawdzają ? 
Ja je polecam może cena jest wysoka jak dla niektórych bo to koszt ok 4o zł ale ja myślę że warto bo widać efekty :)  
Moja ocena 5 / 5  :) 
Dziękuje firmie za zaufanie i za produkty 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz