Szukaj na tym blogu

Google

POMAGAMY !!!

2 stycznia 2016

Związek ze starszym mężczyzną – zalety i wady!

Hej Laseczki :)

Dziś post inny niż zawszę ...
Będzie dziś post który da wiele osobą do myślenia ..






Dlaczego wiele kobiet decyduje się na związek z dużo starszym mężczyzną i na odwrót? 

Takie przypadki spotykamy zarówno w świecie show-biznesu, jak i w normalnym życiu. 

Czy zawsze, gdy istnieje duża różnica wieku w związku, kobietom chodzi tylko o pieniądze, a mężczyznom o to, by pokazać się z piękną, młodą kobietą u boku? 

A może to coś więcej?





Związek ? co to jest ?

 Może zacznijmy od tego 

Związek - w sumie to nie znalazłam żadnej definicji na to więc opiszę własnymi słowami jak ja to widzę
a więc tak jest to dla mnie dwoje ludzi ( nie wnikam już jak się łączą - kobieta - mężczyzna / kobieta - kobieta / mężczyzna - mężczyzna ) jestem tolerancyjna ..Każdy ma wybór...ale wracajmy do tego jak ja to widzę ...a więc dwoje kochających  się ludzi którzy są razem na dobre i na złe ..kochają się wpierają są sobie wierni lojalni ...
Mój mężczyzna   powiedział  mi mądre słowa i bardzo je cenie są dla mnie czymś bardzo ważnym ...


"... jedno ciało jeden umysł 
jedno serce ... " 


zapamiętajcie bo warto te słowa mieć na uwadze mają mądry przekaz ...




znalazłam definicję ale ona taka oficjalna :
Rejestrowany związek partnerski, formalny związek partnerski lub związek partnerski – to uznany prawnie związek dwóch osób. Istnieje kilka terminów równoważnych związkom partnerskim (ang. registered partnerships), które różnią się nazwami oraz zakresem praw i obowiązków, są to: związki cywilne (ang. civil unions) lub partnerstwo domowe (ang. Domestic Partnerships). Mimo to, w większości krajów jedyną uznawaną prawnie formą związku intymnego jest małżeństwo (osób hetero- lub w niektórych krajach hetero- lub homoseksualnych)

W zależności od jurysdykcji, regulacje prawne różnią się, obejmując pary tej samej płci i różnej płci (np. PACS we Francji i unión concubinaria w Urugwaju) lub tylko pary tej samej płci (np. civil partnership lub CP w Wielkiej Brytanii), zwłaszcza w krajach nieuznających małżeństw osób homoseksualnych (np. Węgry). Zróżnicowany jest także zakres praw i obowiązków stron związku partnerskiego: w niektórych krajach związki partnerskie wszystkie prawa i obowiązki małżeństw cywilnych, zaś w innych tylko ich część. W państwach, w których związki partnerskie są dostępne zarówno dla związków hetero- i homoseksualnych, pary różnej płci stanowią ich większość, np. we Francji w 2010 stanowiły one 96% wszystkich związków partnerskich.

W kilku stanach USA możliwe jest zawarcie heteroseksualnego związku partnerskiego, zamiast małżeństwa, gdy jedna z osób nie osiągnąła wyznaczonego wieku (ma 15 do 18 lat, jako forma tymczasowa, przed zawarciem małżeństwa

Ale związek związkiem ...tylko czasem serce nie sługa i zakochuję się młoda dziewczyna w starszym facecie...dużo starszym...i co w tedy ? niestety nasza społeczność jest zacofana...od razu są podteksty typu :

* jest z nim dla kasy

* mężczyzna przeżywa kryzys wieku średniego 

* młoda dziewczyna jest winna rozpadu małżeńskiego

* jest z nim dla awansu / kariery 

itp....a dużo jest do wymienienia jak nasz zacofany świat widzi takie związki ...
Ja jestem osobą młodą ? ( 26 lat ) jestem bardzo tolerancyjna i nigdy nie miałam nic przeciwko takim czy innym parą ..

Ludzie są dorośli i myślę że wiedzą co dla nich jest najważniejsze 
Tylko szkoda mi naszego narodu który tego nie akceptuje ..Ja się pytam dlaczego ? co w tym złego ? że dwoje dorosłych ludzi się kocha chcą być razem a że jest między nimi różnica wieku to co ? czasem łączymy się w pary z lubiesnikami i nic z tego nie wychodzi ...bo okazuje się że inne charaktery inne poglądy na świat rozrywkę karierę itp ....i się ludzie rozchodzą...






A teraz przejdźmy do sedna mojego postu : 

30 lat? Nie to za mało. 40-50? Jak najbardziej.  Dlaczego młode, ładne i wykształcone kobiety decydują się na związki z dużo starszymi mężczyznami. Mówi się, że z facetami jest jak z winem – im starsi tym lepsi. Czy rzeczywiście tak jest? Jak wygląda związek ze starszym mężczyzną?



Zalety i wady



Jak wszyscy dobrze wiemy, mężczyźni dojrzewają wolniej, potrzebują więcej czasu na zabawę i odnalezienie tego, co w życiu jest dla nich najważniejsze. Mężczyzna, który przekracza pewną granicę wieku, jest juz wypełni „wykształcony” emocjonalnie, a co za tym idzie, istnieje dużo mniejsze prawdopodobieństwo, że natrafimy na nieokiełznanego i nieodpowiedzialnego gówniarza. Facet w tym wieku, wie czego oczekuje od życia, jest spełniony zawodowo oraz doświadczony. Potrafi zapewnić stabilizację uczuciową i materialną, dać poczucie bezpieczeństwa oraz zapewnić spokojne i harmonijne życie. Staje się opoką, o której marzą kobiety znudzone dziecinnym zachowaniem swych młodych kolegów. Często w relacje z dojrzałymi mężczyznami wchodzą kobiety, które w przeszłość nie miały dobrych kontaktów z ojcem, był on nieobecny, lub nie było go wcale. W przypadku artystów mamy kategorię mistrza i uczennicy-muzy, która inspiruje i uwrażliwia.





Istnieje jednak pewne zagrożenie, starsi panowie mają już za sobą czasy młodzieńczego szaleństwa, podczas gdy panie pragną spotykać się z przyjaciółmi, szaleć w klubie lub na koncercie rockowym. Chcą brać życie garściami. Dodatkowo podeszły wiek niesie ze sobą więszke ryzyko chorób, co za tym idzie potrzebna jest pełna świadomość tego, ze w razie potrzeby trzeba? Zaopiekować się swoim mężczyzną. Związek ze starszym mężczyzną niesie  ze sobą jeszcze jedno  niebezpieczeństwo: społeczno-kulturowe.



Partnerzy będą musieli przystosować przyjaciół do różnicy wieku, a każde pokolenie ma nieco inne problemy,doświadczenia i podejście do wielu spraw. To może utrudniać wspólne towarzyskie funkcjonowanie. Taka relacja może nieść dla obydwu partnerów wiele frustracji i trudności. Ale z drugiej strony, przy dużej pracy, zaangażowaniu i samoświadomości obydwu stron, może okazać się bardzo satysfakcjonujący.



Dla kogo odpowiedni jest związek ze starszym mężczyzną?


Jest to idealna relacja dla kobiet, które wiedzą czego oczekują od przyszłego partnera, dla których studenckie życie, imprezy do białego rana i brak odpowiedzialności to coś co minęło i odeszło w zapomnienie. Nadszedł czas stabilizacji. Duża różnica wieku między partnerami to połączenie dwóch różnych światów, a gdy zniknie pierwsza fascynacja, namiętność, potrzeba będzie wiele wysiłku oraz wyrzeczeń aby się porozumieć. Czy jest to takie łatwe? Pewnie nie, ale przecież nie istnieje recepta na związek idealny.


No właśnie nie ma recepty na idealny związek ..A ja wiem że facet dużo starszy jest idealny dla młodej kobiety jeśli ona się już wyszalała itp
Facet dużo starszy będzie się opiekować nami pomagać itp.
jeśli chodzi o sex ? to jest sprawa indywidualna gdyż czasem młodzi mają problemy...




A Wy jak podchodzicie do takiego tematu ? 

Czy przeszkadzało by wam że znajoma ma faceta w wieku swojego ojca ?
Odpowiedzcie sobie na pytanie czy jesteście tolerancyjne ??


Czekam na Wasze komentarze :)

Miłego weekendu :)