sobota, grudnia 26, 2015

Kraków - Moje Miasto ;)

Hej laseczki ;)

Dziś przychodzę do Was z postem o moim kochanym Krakowie ;)
Blogerki które śledziły mój poprzedni blog wiedzą że bardzo kocham miasto Kraków i że chętnie do niego wracam ;) 
 Bo Kraków to moje miasto gdzie odpoczywam :) 






W tamtym tygodniu w sobotę ( 19.12.2015 ) na spontanie i to wielkim wybrałam się z Pawełkiem ( o nim kiedyś indziej ) do mojego ukochanego Krakowa :) 
Raz dwa wstałam ogarnęłam się w autobus potem do pociągu i witaj Kraków :) 
W Krakowie miałam okazję uczestniczyć w Kiermaszu Bożenarodzeniowym z czego bardzo się ucieszyłam :)











Oczywiście musiałam iść na moją ukochaną Wisłę i nakarmić łabędzie kaczki mewy ( wredne ptaki ) oraz gołębie ;)
















Na kiermaszu objadałam się pierogami oraz piłam grzańca :D hmm dobry był :)




 Następnie udaliśmy się do

Wieża Ratuszowa - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa

 

 

 ale zdjęcia z wierzy są okropnej jakości gdyż słaby aparat w telefonie 

 



 Szkoda że na wieży na balkon nie można wyjść ..ale okna by mogli umyć :D 

 

Pod Galerią Krakowską było lodowisko ale jakoś się nie skusiłam bo obok była mała mini scenka na której występowała przepiękna murzynka z bardzo fajnym głosem niestety krótko śpiewała :( a szkoda bo bardzo dobrze się bawiłam :) 














Potem do Galerii i do domq :) Była to wspaniała sobota już dawno nie czułam się taka szczęśliwa :) Od Pawełka dostałam przesłodkiego smoka :) 




Który teraz śpi ze mną :) 

Lubicie wycieczki na spontanie ? 


A na deser dla Was dziewczynki zagadka :)
Kto zgadnie jak on to zrobił ?  






Pozdrawiam serdecznie !!! :) 

Miłego weekendu :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz