sobota, stycznia 16, 2016

Każda kobieta pragnie czuć się piękna! - Firma Elogie Recenzja Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym

Hej Słonka :) 



Te które śledziły mój poprzedni blog wiedzą że udało mi się nawiązać współprace z 



Od firmy dostałam 3 paczki maseczek w ampułkach :)



 Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami 

 Maska kolagenowa z kofeiną i witaminami 

 Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym 



Jak się spisały ? 

Zapraszam do czytania dalej ;) 

Była już recenzja 2 masek : 

a dziś czas na ostatnią maskę : 
 Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym 




Także jak już pisałam maski są genialne :)
żadna z 3 różnych mnie nie zawiodła
wręcz przeciwnie z każdym użyciem maski byłam coraz bardziej zadowolona 
 Ta maseczka została maseczką u mnie nr 1 :) 
Najbardziej się z nią zżyłam :) 
Jest idealna dla mojej cery .Moja skóra po niej jest idealna ładnie się prezentuję 
Widać poprawę skóry niweluje zmęczenie dodaje blask 
jest idealna 



Maska kolagenowa jest luksusowym kosmetykiem redukującym objawy starzenia się skóry, przeznaczonym dla każdego typu cery na dzień i na noc.

Zawiera silnie skoncentrowane składniki najnowszej generacji.


Działa kompleksowo zapewniając:

  • Efekt świeżości
  • Radykalną poprawę wyglądu skóry twarzy
  • Niweluje zmęczenie
  • Przeciwdziała starzeniu
  • Rozjaśnia przebarwienia
  • Ujędrnia nawilża regeneruje
Unikalna formuła maski ułatwia wchłanianie składników ożywczych.


Sposób użycia:


  1. Oczyść skórę twarzy i dokładnie osusz
  2. Otwórz ampułkę i nanieś równomiernie na twarz. Zachowaj szczególna ostrożność w okolicach oczu
  3. Poddaj się chwili relaksu i poczekaj do całkowitego wchłonięcia
  4. Maseczka jest nowoczesną strukturą, nie potrzeba jej zmywać ani ścierać. Należy pozostawić do całkowitego wchłonięcia
Uwaga: Maska służy wyłącznie do użytku zewnętrznego

Należy unikać kontaktu z oczami.

Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. W przypadku podrażnienia należy przerwać stosowanie maski.

Produkt przetestowany dermatologicznie.


Skład:


AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, HYDROLYZED COLLAGEN, SODIUM LAURATE, GLYCERYL STEARATE, PHENYL TRIMETHICONE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, HYALURONIC ACID, XANTHAN GUM, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LINALOOL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYCITRONELLAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, CITRONELLOL, AMYL CINNAMAL.


 W produkcie zastosowano kompozycje zapachową: ACACIA 89214/V

Zawartość opakowania: żel kolagenowy x3 ampułki



Dziękuje firmie za zaufanie i maski 
Maseczka oczywiście dostaje ocenę 5 /5 :)
Cena ok 40 zł 




Serdecznie polecam  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz