sobota, września 05, 2020

TUTTI FRUTTI nawilżające masło do ciała, 200 ml

TUTTI FRUTTI

nawilżające masło do ciała, 200 ml




Hej Moje Myszki 💙💙

Dziś przychodzę do Was z masłem do ciała, który kupiłam jakiś czas temu na promocji w Drogerii Natura za 9.99 zł.


Masło jest firmy TUTTI FRUTTI
 zamknięte jest w okrągłym opakowaniu, otwieramy od góry.
Ma konsystencję miękkiego masła, w lekkim fioletowym kolorze a jak to pachnie... Obłędnie... Soczyste maliny z jeżyną ...
Coś cudownego.Masełko jest bardzo delikatne, idealnie się rozprowadza na skórze, pachnie obłędnie, dobrze nawilża oraz co najważniejsze nie uczula skóry, nie brudzi ubrań i pozostawia zapach na długo.
Skóra jest odżywiona, nawilżona, pięknie pachnie. Cieszę się że masełko nie uczula, oraz nie podrażnia skóry
Jestem z niego bardzo zadowolona.


Nawilżające Masło do ciała Jeżyna & Malina Malinowy jeż, czyli gdy nie dość Ci młodości! Na ucho: Masło Malina i Jeżyna to słodycz zapachu i zapach słodyczy! Naturalne olejki owocowe i zawarte w nich składniki odżywcze oraz witaminy A, E i F – to wszystko powstrzyma Twoją skórę przed emeryturą. Do dzieła! *** Ambrozja, którą popijasz sobie z niejaką Afrodytą, czarujące spojrzenie Heleny zza trojańskich murów, radosny taniec Zorby , w którym pląsasz gdzieś pomiędzy tureckim wezyrem, a kimś kto być może tylko udaje Greka, bo przecież poznaliście się w malinowo-jeżynowym chruśniaku. 
Daj poczuć to ciału, bo zrobi auuuu!


Znacie produkty firmy  TUTTI FRUTTI ?
Może polecacie coś z tej firmy? Ja kocham ich peelingi 💙💙


Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz