wtorek, września 15, 2020

DR SANTE ANTI HAIR LOSS OLEJEK DO WŁOSÓW 100 ML

DR SANTE ANTI HAIR LOSS OLEJEK DO WŁOSÓW 100 ML





Hej Moje Myszki 💙💙🥀

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem który kupiłam kilka tygodni temu.

Moje włosy to ciężki orzech do zgryzienia, mają swoje życie i już. 
Od kilku tygodni próbuje je w końcu jakiś ogarnąć i o nie zadbać i je trochu odżywić. Zrobiłam zakupy różnych produktów i działam. 
W tych produktach był olejek do włosów przeciw wypadaniu oraz przy okazji wzmacniający i pobudzający wzrost włosa.
Olejek jest zamknięty w buteleczce, do olejku jest dołączona pipetka dzięki czemu łatwo nałożyć odpowiednią ilość produktu w każdy zakamarek włosa.


Olejek nie przetłuszcza włosów, dość ciekawie pachnie, taki zapach specyficzny ale przyjemny. Olejek używałam przed myciem włosów. Nakładałam na włosy około godzinę wcześniej a czasem też na noc,nakładałam czepek i zostawiałam. Olejek nie podrażniał mi skóry głowy, nie powodował swędzenia czy też nie wychodziły mi jakieś krostki. Produkt dobrze się zmywa z włosów, nie przetłuszcza ich. 
Po kilku tygodniach mogę stwierdzić że włosy dużo mniej wychodzą,są lżejsze, milsze w dotyku, takie są sypkie. Jeśli chodzi o porost włosów na chwilę obecną jakoś tego nie widzę, widzę że pomału się pojawiają małe włoski... Ale do wszystkiego trzeba czasu. Więc cierpliwe poczekam. Ogólnie jestem zadowolona za olejek zapłaciłam około 13 zł w Drogerii Lobo.


Anti Hair Loss – to lini produkty do włosów marki Dr. Sante
Produkty gwarantują naturalną pielęgnację, zdrowie i siła włosów oraz skuteczną ochronę przed wypadaniem.
Olejek doskonale sprawdza się do pielęgnacji włosów osłabionych z tendencją do wypadania. Świetnie regeneruje i wygładza zniszczone włosy, a także wzmacnia ich osłonkę i nadaje elastyczność.
Składniki aktywne :
  • olej Inca Inchi dzięki wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych (Omega 3, Omega 6), odbudowuje warstwę lipidową włosów, przeciwdziała ich łamliwości i rozdwajaniu końcówek.
  • ekstrakt olejowy z korzeni łopianu wzmacnia włosy, pobudza ich wzrost. Chroni przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i szkodliwym wpływem środków do stylizacji.
  • olej z nasion słonecznika zapobiega przesuszeniu włosów i skóry głowy, nadaje włosom blask.
Sposób użycia: Olejek nanieść równomiernie pipetką na skórę głowy, lekkimi, masującymi ruchami wcierać go do wchłonięcia, nałożyć polietylenowy czepek i owinąć głowę ręcznikiem. Po 20-30 minutach zmyć ciepłą wodą z szamponem. Opisaną procedurę powtórzyć 1-2 razy w tygodniu.
 Składniki (INCI): helianthus annuus seed oil, arctium lappa root extract, persea gratissima oil, caprylic/capric triglyceride, plukenetia volubilis seed oil, parfum, peg-8, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, benzyl alcohol, benzyl benzoate, citronellol, eugenol, butylphenyl methylpropional, limonene, linalool, alpha-isomethyl ionone

Dr. Sante
Anti Hair Loss
Olejek stymulujący wzrost włosów
Pojemność : 100 ml
  • oczyszcza włosy
  • wygładza
  • ułatwia rozczesywanie
  • regeneruje
  • pobudza wzrost włosów
Używacie olejków do włosów?
Znacie ten olejek?

Pozdrawiam Was serdecznie 🌷🌷

Wysłano z telefonu Huawei

1 komentarz: