środa, września 16, 2020

Fabryka Emalia Oskara Schindlera - Muzeum Krakowa


Fabryka Emalia Oskara Schindlera – fabryka założona w 1937 jako miejsce produkcji wyrobów emaliowanych i blaszanych. 

Kraków – miasto na prawach powiatu położone w południowej Polsce nad Wisłą, drugie co do liczby mieszkańców i powierzchni miasto kraju, formalna stolica Polski do 1795 r. i miasto koronacyjne oraz nekropolia królów Polski, od 1000 r. nieprzerwanie stolica diecezji krakowskiej, a od 1925 archidiecezji i metropolii.



Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś Wam napiszę kilka słów na temat kolejnej wycieczki tym ,
razem poniedziałkowej do Krakowa.
Rano byłam w pracy,po pracy udaliśmy się z mężem na małą wycieczkę do Krakowa.
O Krakowie pisałam już tyle razy,że dziś będzie dosłownie kilka słów :)
 A po dwa mam mało czasu,wróciłam do pracy i nie wiem co ręce włożyć :) 

Poniedziałek w Krakowie jest szalony,duży ruch itp.
Ale też można zwiedzić kilka rzeczy za darmo,w tym muzeum Schindlera. 
Jak już wspominałam w poniedziałki wejście do tego muzeum jest darmowe.
Muzeum duże,dużo można się dowiedzieć o Żydach,o Wojnie o tym kim był Oscar itp.
Szczególnie polecam osobą kochającym historię.





Następnie udaliśmy się na Włoski obiad,tak nam posmakowało że na kolację też my wróciliśmy,bo warto.Tuż obok Muzeum jest pyszny lokal z włoską kuchnią ! 





Był też spacer brzegiem Wisły,koło godziny 19 byliśmy w domu,wiecie praca...

A Wy znacie Kraków ? Lubicie Muzea zwiedzać ? Znacie Muzeum Schindlera ? 

Buziaki ! Idę spać :) Dobranoc ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz