sobota, września 19, 2020

Naturamedica - Lana Luxury Cosmetics

 Naturamedica -   Lana Luxury Cosmetics 








Hej Moje Myszki ;) 

Wróciłam późno z pracy dlatego wrzucam Wam szybki post i idę spać bo rano do pracy na kolejne 12 godzin .Wczoraj w piątek po perypetiach w końcu odebrałam paczkę od POLSKIEJ FIRMY Naturamedica -   Lana Luxury Cosmetics  . W paczce było 5 cudownych kosmetyków :) Od jutra mam zamiar je testować wraz z mężem :) Do testowania dostałam takie o to kosmetyki :



1 ) PREPARAT DO HIGIENY I ODŚWIEŻANIA RĄK - 50 ML


2 ) PREPARAT DO SKÓRY ATOPOWEJ – REDUKCJA
 OBJAWÓW AZS

3 ) PREPARAT DO SKÓRY TRĄDZIKOWEJ – REDUKCJA STANÓW ZAPALNYCH


4 ) WODA PO GOLENIU


5 ) KOSMETYCZNA WODA SREBRNA




Myślę że po miesiącu pojawią się pierwsze recenzję :) 
Was moi kochani zapraszam na stronę firmy :

FACEBOOK  Firmy 

Znacie kosmetyki ? Może ktoś testuję ? 

Dziękuje firmie za zaufanie ! 
Idę spać, sobotą pracująca 12 h 

1 komentarz: