piątek, stycznia 17, 2020

Spa Secrets, Wisdom of India, Rice Body Scrub (Ryżowy peeling pod prysznic `Mądrość Indii `)

Spa Secrets, Wisdom of India, Rice Body Scrub 

(Ryżowy peeling pod prysznic `Mądrość Indii `)






Hej Moje Słoneczka Kochane 

Dziś przychodzę do Was z peelingiem ryżowym który zakupiłam w Rosku przycieniony z 23 zł na 12 zł.Szczerze nie znałam jak dotąd tej marki anie nie miałam z tego co kojarzę nigdy peelingu ryżowego.
A że była fajna promocja to stwierdziłam że wezmę :) 



Zacznijmy od tego że jest to produkt który otrzymał Nagrodę -
 " WYJĄTKOWY PRODUKT 2018 "Peeling znajduję się w niebieskim opakowaniu,zamykany na " KLIK - KLIK ". Kolor peelingu jest lekko kremowy z widocznymi drobinkami.Jest to peeling gruboziarnisty.Pachnie jak dla mnie jak ryż gotowany na mleku .Takie mam skojarzenia jeśli chodzi o zapach.Jest wydajny,dobrze się rozprowadza na skórze.Dobrze czyści oraz usuwa martwy naskórek.Nie podrażnia skóry oraz jej nie " rysuje " .Do tego skóra jest dobrze oczyszczona z martwego naskórka. Dla mnie jeden minus taki że zostawia lekko tłuste powłoki na skórze ( dlatego ja po peelingu nałożyłam jeszcze inny żel pod prysznic i dopiero jeszcze raz wszystko zmyłam. ) No ale to dla jednych jest wadą dla innych zaletą,Kto co lubi.Ja nie lubię takich tłustych powłok na ciele.Bardziej widzę poprawę jakości skóry. Cieszę się skóra po tym peelingu jest nawilżona jakby od środka,dobrze wchłania kosmetyki.Dodatkowo jest jędrniejsza i bardziej elastyczna.Ogólnie jestem zadowolona.
Czy kupie go ponownie ? Sama nie wiem...Może na promocji..
Jeśli chodzi o stałą cenę to chyba nie ....


Spa Secrets Mądrość Indii ryżowy peeling pod prysznic 200 ml.
Biały lotos i olej sezamowy.

Spa Secrets inspirowany starożytnymi rytuałami kąpieli z całego świata przekazywanymi na przestrzeni wieków. Odkryj sekrety piękna i dobrego samopoczucia. Kolekcja Mądrość Indii jest zainspirowana starożytnym rytuałem „Ayurveda”. Łączy w sobie ekstrakt z białego kwiatu lotosu i oleju sezamowego, które pozwolą Ci przywrócić harmonię ciała i spokój ducha. Gruboziarnisty, ryżowy peeling, wzbogacony olejem sezamowym, delikatnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając skórę jedwabiście miękką i gładką.


SKŁADNIKI
Aqua, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Olus Oil, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Oryza Sativa Powder, Sodium Stearoyl Glutamate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Chlorphenesin, Sesamum Indicum Seed Oil, Sodium Polyacrylate, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Nymphaea Alba Flower Extract, Citronellol, Geraniol.

2 komentarze:

  1. Witam. U mnie w mieście już całkowity brak tych peelingów. Czy jest możliwość że wysłałby mi Pani 3 sztuki tego peelingu? Oczywiście zapłacę z góry. Proszę o kontakt, będę bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,od ponad 3 miesięcy ich nie widuję w żadnym rosku. Jak będzie gdzieś to dam znać

      Usuń