środa, stycznia 15, 2020

FIT.FRIENDS GET READY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET MULTI ŁAGODZENIE

FIT.FRIENDS GET READY 
ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET MULTI ŁAGODZENIE 







Hej Moje Słoneczka ;-)

Ale ten czas szybko leci..Mamy już połowę Stycznia 2020..
Ale ten czas leci... Zaraz będziemy mieć rocznicę 4 zaręczyn..
Potem moje urodziny w Kwietniu i rocznica ślubu też 4 :) 
Eh ale czas leci...

Tak szybko..Za szybko.Do tego w tym roku zmieniam kod z 2 na 3..Także nowy etap w moim życiu ;)

No ale dobra przejdźmy do sedna postu dziś o 
płynie do higieny intymnej dla kobiet.

Ostatnio Wam pisałam o męskiej 
wersji a dziś o damskiej.


Płyn znajduje się w butelce z ładną różową etykietą gdzie znajduję się skład,nazwa produktu.Płyn posiada pompkę do wybierania 
( nakładania ) płynu.Dzięki czemu wydobywamy małą ilość płyny.Płyn jest dość wydajny,jest bezbarwny,lekko pachnie jakby świeżymi kwiatami.Dla mnie za mocno się pieni.


Nie lubie jak płyny do higieny intymnej aż tak się pienią.Ale dobrze się spłukuję także jest ok.Nie uczula,nie podrażnia.Daje komfort świeżości nawet na cały dzień.Plus też że płyn łagodzi drobne podrażnienia.Ogólnie jestem zadowolona.Cena takiego płynu to koszt ok 16 zł ja go kupiłam w Rossmannie na promocji za 5 zł.




Znacie ? Co używacie do ciała i swoich miejsc intymnych ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz