sobota, stycznia 25, 2020

Pro F Kompres Jagodowy maska regenerująca 350 ml

Pro F Kompres Jagodowy 
maska regenerująca 350 ml






Ostatnio w moje łapki wpadła maska do włosów ;) 
O mega zapachu jagód :) 

Maskę kupiłam na wyprzedaży 80 % za 3,90 zł.





Maska znajduję się w małym,prześwitującym słoiku,zamykanym szczelnie.Maska jest koloru białego z domieszką fioletu.Zapach obłędny.Pachnie mega świeżymi jagodami ( trochu jakby gumą ) fajny zapach.Ja maskę nakładam przed myciem włosów na około godziny.Potem myje włosy .Maska dobrze się spłukuję.
Włosy myje 2 razy i nakładam jeszcze raz na 5 min,spłukuje,suszę i gotowe.
Po około miesiąca ( myje włosy 2 x w tygodniu ) 

Moje włosy są mocniejsze,delikatniejsze,mniej wychodzą.Plus taki że maska nie obciąża włosów,nie przetłuszcza ich,oraz nie powoduje łupieżu.Dodatkowo włosy ładnie pachną,dobrze się rozczesują i nie plączą .Jestem mega zadowolona.Ja polecam w 100 % 





Pro F Kompres Jagodowy to maska regenerująca, która przywraca włosom zdrowy wygląd, dodaje im blasku i witalności. Zawiera ekstrakty z jagód goji i acai, które odżywiają włosy i głęboko regenerują oraz hamują proces starzenia się. Maska zawiera witaminy A,C,E oraz składniki ochronne i znacznie poprawiające kondycję włosów. Maseczka nie obciąża włosów, a rezultaty jej stosowania są widoczne już po dwóch użyciach. Zawartość prowitaminy B5 dodatkowo nadaje włosom miękkości i zdrowego wyglądu oraz ułatwia rozczesywanie.

Sposób użycia: Nanieś na wilgotne włosy. 
Pozostaw na 3-5 minut, a następnie dokładnie spłucz.

Pojemność: 350 ml

Znacie ? 

1 komentarz: