piątek, stycznia 24, 2020

Naturalny balsam do ciała z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów - Testujemy z Wizaż.pl

Naturalny balsam do ciała z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów - Testujemy z Wizaż.pl





Hej Moje Myszki :) 

Ostatnio Wam pisałam o żelu pod prysznic Ewy Chodakowskiej,
a dziś będzie o balsami tej samej serii ;) 





Żel ma skład w 99 % naturalny,więc jest idealny dla prawie każdego rodzaju skóry.Zapach jest słodki a jednocześnie lekko można wyczuć ostry zapach pieprzu,ale to razem się dobrze komponuję i tak jednak lekkość słodyczy .Jest to miły zapach który fajnie utula naszą skórę :) Ja osobiście bardzo lubie ten zapach :) 
Moja skóra już po pierwszym użyciu była dość mocno nawilżona,ładnie pachniała.Cieszę się ze balsam nie uczula,nie podrażnia,nie wysypuje po nim.
A to duży plus jak dla mnie bo zdarzyło mi się 
że po innych balsamach wychodziły mi krostki.
Zauważyłam że skóra stała się miękka i gładka w dotyku.I to już widać po kilu razach.Ja używam balsam rano i wieczorem.Fajne jest też to że balsam się dobrze wchłania :) I nie brudzi ciuchów.Jestem zadowolona.Plus za cenę.Bo cena naprawdę jest bardzo dobra - dobry skład.Myślę że balsamem można też dzieci smarować :) Balsam dla całej rodziny.I jest wydajny ! A to znaczy że starczy na długo ;) 



Naturalny balsam do ciała z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów
Balsam zawiera 99,3% składników pochodzenia naturalnego. Bogata kompozycja nawilży i dodatkowo odżywi  Twoją skórę pozostawiając ją piękną, gładką i zadbaną. Masła shea, kakaowe oraz oleje roślinne odżywiają i wzmacniają barierę ochronną skóry. Sok z liści aloesu łagodzi podrażnienia, nawilża, regeneruje i pielęgnuje skórę oraz pomaga zachować jej naturalną równowagę. 
Zawiera naturalne ekstrakty z afrykańskiego pieprzu, słodkich migdałów i naturalny sok z liści aloesu.


Ekstrakt ze słodkich migdałów głęboko odżywia, wygładza skórę, łagodzi podrażnienia oraz regeneruje wspomagając wzrost nowych komórek. Pieprz afrykański działa detoksykująco, to idealny składnik dla skóry zmęczonej, narażonej na zanieczyszczenia, stres, a także podrażnienia (depilacja, golenie). Balsam zawiera wyłącznie substancje zapachowe pochodzenia naturalnego, nuta zapachu jest świeża i witalizująca.
 Składniki
Aqua, Glycerin, Isopropyl Myristate, Helianthus Annuus Seed Oil, Polyglyceryl-3-Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Triethyl Citrate, Parfum, Caprylyl Glycol, Sodium Stearoyl Lactylate, Benzoic Acid, Xanthan Gum, Tocopherol, Theobroma Cacao Seed Butter, Aframomum Melegueta Seed Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid

Sposób użycia:
Po kąpieli oraz zawsze kiedy skóra potrzebuje nawilżenia, wmasuj delikatnie balsam beBIO. W tej samej nucie zapachowej znajdziesz wyjątkowy żel pod prysznic beBIO z kompleksem łagodnych substancji myjących pozyskiwanych między innymi z oleju kokosowego i nasion cennego złota polskich pól - rzepaku. Żel delikatnie myje skórę, pielęgnuje ją i nawilża. 
  

1 komentarz: