środa, stycznia 22, 2020

Naturalny żel pod prysznic z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów

Naturalny żel pod prysznic z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów






Hej Moje Myszki :-)
 Ale ten czas leci...

Wczoraj 21.01 minęło nam 4 lata jak mąż mi się oświadczył..
Masakra jak ten czas leci...

Dziś przychodzę do Was z kolejnym małym postem :)

Dziś będzie o Naturalny żel pod prysznic z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów który dostałam w  ramach testowania od Wizaż.



Kosmetyki Ewy Chodakowskiej są dla mnie totalną nowością dlatego bardzo się ucieszyłam że dzięki wizaż.pl mogę testować.

Żel pod prysznic to jakiś strzał w 10 stkę. To że skład w 99 % same naturalne składniki to jeszcze ten zapach...Lekki,słodki,taki świeży,jednocześnie słodki. Ciężko mi opisać zapach taki w 100 %.Dla mnie jest słodki ale jednocześnie lekki..Super pobudza rano,a wieczorem fajnie,delikatnie utula nasza skórę.Żel jest mega wydajny,fajnie delikatnie się pieni,oraz super spłukuję.Skóra po jest miła w dotyku,pachnąca,zadbana.

Cieszę się że żel nie uczula,nie podrażnia skóry itp.Generalnie wielki plus za kosmetyk.W fajnej cenie ok 15 zł.Super skład.Świetnie działa,fajnie pachnie.Także dla mnie super,dla mnie 5 na 5 ! Polecam !
 A tak na zachętę powiem Wam że kiedyś przez przypadek umyłam nim włosy,tak tak włosy - pomyliłam opakowania.
I co ? I moje włosy były czyste,pachnące.
Co najważniejsze nie dostałam łupieżu ani nic w tym stylu.
Także dla mnie super.Na pewno kupie inne produkty tej serii ;)






A Wy znacie używacie  ??  

Może macie jakieś inne fajne żele pod prysznic z fajnym składem ?



Naturalny żel pod prysznic z ekstraktem z afrykańskiego pieprzu i słodkich migdałów
Żel pod prysznic zawiera 99,4% składników pochodzenia naturalnego. To kompleks łagodnych substancji myjących pozyskiwanych między innymi z oleju kokosowego i nasion rzepaku. Żel delikatnie myje skórę, pielęgnuje ją i nawilża. Neutralne PH i bogactwo składników odżywczych sprawia, że żel jest łagodny i delikatny dla skóry. Wzbogacony jest minerałami z morskiej soli, która dodatkowo wspiera funkcjonowanie skóry dzięki obecności kompleksu mikroelementów i soli mineralnych sodu (Na), magnezu (Mg) i wapnia (Ca). To przyjemność dla Twojej skóry i zmysłów.
Zawiera naturalne ekstrakty z afrykańskiego pieprzu, słodkich migdałów i naturalny sok z liści aloesu.
Ekstrakt z afrykańskiego pieprzu działa energetyzująco oraz detoksykująco, idealny dla przemęczonej skóry narażanej na zanieczyszczenia i stres. Słodkie migdały we współpracy z sokiem z liści aloesu łagodzą podrażnienia, pomagają w pielęgnacji i zachowaniu naturalnej równowagi skóry. Żel zawiera wyłącznie substancje zapachowe pochodzenia naturalnego, nuta zapachu jest świeża i witalizująca.
Składniki :
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco-Glucoside, Sea Salt, Lauryl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Benzoate, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Aframomum Melegueta Seed Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Potassium Sorbate, Linalool, Limonene, Sorbic Acid

Sposób użycia:
Niewielką ilość żelu nanieś na wilgotną skórę, delikatnie rozprowadź, a następnie spłucz wodą. Aby utrzymać idealne nawilżenie skóry, wmasuj po kąpieli naturalny balsam beBIO o tej samej nucie zapachowej, który wspaniale odżywi i ujędrni Twoją skórę pozostawiając ją piękną, gładką i zadbaną.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz