poniedziałek, czerwca 17, 2019

Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów odżywcza `Jajeczna`

Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów odżywcza `Jajeczna`






Hej Moje Słoneczka !

Mam nadzieje że jak czytacie ten wpis to ja już
 jestem na wakacjach albo jadę na nie :)

 Ewentualnie wstałam  i się zbieram na nie :D 
\Bo nie wiem kiedy dokładnie wyjedziemy ;) 

Zapraszam na mojego IG tam będzie wakacyjny spam :)

Dziś Wam napisze kilka słów o moich ulubionych
 kosmetykach ruskich :)

Generalnie kocham odżywki drożdżowe ale ta jajeczna jest też mega :)  


Kupiłam ja w drogerii LOBO za 9.99 zł.

Jestem w niej zakochana...
Zresztą jak we wszystkich rosyjskich kosmetykach :) 






Maska jajeczna ma podobną konsystencję do maski drożdżowej
 (dosyć rzadką ), z tym że zapach jest zdecydowanie delikatniejszy. 
Ma bardzo fajny, naturalny skład ale prawie wszystkie rosyjskie kosmetyki takie mają.Za co wielki plus.
 Ponieważ maska drożdżowa jest moim numerem 1 to ta zajęła nr 2 :)

Maskę nakładam na 2 różne sposoby:

Pierwszy to na wieczór ( a nawet noc ) na " brudne włosy " masuję porządnie,nakładam czepek i tak śpię.Rano myje włosy szamponem dwa razy i gotowe.




Drugi sposób to :


Maskę nakładam na umytą i odciśniętą ręcznikiem skórę głowy, delikatnie masując przez dłuższą chwilę. Na długość włosów używam innego produktu. Następnie nakładam czepek bądź ręcznik i tak trzymam od 5-20 min.  Takie regularne stosowanie maski sprawia, że moje włosy są odżywione, zdrowe, nie wypadają, pojawiają się nowe baby hair, skóra głowy jest nawilżona i ukojona. Nie zauważyłam, by maska przeciążała i przetłuszczała włosy u nasady. Wręcz przeciwnie.







                                               Opis produktu

Skład maski to, proteiny z białek jaj, które intensywnie odżywiają włosy i skórę głowy, żytni słód, niezastąpione źródło mikroelementów, posiadający silne działanie regeneracyjne, brzozowy sok stosowany od wieków dla wzmocnienia cebulek włosowych. Dzięki zawartości tych składników i olei z zimnego tłoczenia maska posiada silne działanie odżywcze, ułatwia rozczesywanie włosów, przydaje im blask i jedwabistość.



Składniki aktywne:



- Proteiny z białek jaj - intensywnie odżywiają włosy i skórę głowy,
-Słód żytni - wyjątkowe źródło mikroelementów, posiada działanie regeneracyjne
- Sok z brzozy - wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu
- Szałwia - działanie oczyszczające, przeciwzapalne, ściągające, odkażające
- Malina moroszka - wzmacnia włosy, posiada właściwości nawilżające, odżywcze.
- Różeniec górski - wygładza, oczyszcza i dezynfekuje, chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.



Oleje z zimnego tłoczenia:



- Olej z rokitnika zwyczajnego - wzmacnia włosy i pomaga powstrzymać ich wypadanie
- Olej z dyni - reguluje pracę gruczołów łojowych, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu zaskórników.
- Leszczyna pospolita (olej z orzechów) - dodaje włosom blasku i odżywia skórę głowy.


Znacie używacie ???

Jak dbacie o swoje włosy ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz