piątek, czerwca 07, 2019

Naturalne oleje rzepakowe, słonecznikowe, konopne, siemię lniane





                          Naturalne oleje rzepakowe, słonecznikowe, konopne, siemię lniane


Współpraca 








Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Przepraszam że nie ma mnie w tym miesiącu na blogu ale dużo pracuję gdyż jak dobrze pójdzie to po 17 czerwca będziemy mieć kilka dni wolnego z mężem i może się uda jakieś małe wakacje zaliczyć :) 

Planujemy na 5 dni ale co z tego wyjdzie się okaże ;-) 
Jak z wolnym męża 
( bo u mojego męża wszystko się mienia ) plus jak z pogodą....


Dziś przychodzę z nową współpracą z firmą 






Wybrałam sobie 4 rzeczy do testowania plus gratis dostałam dwie :) 
Super bardzo się ciesze :)






Będę testować :

1 ) 

Masło z orzecha nerkowca - Poletko

2 )  

Naturalny Olej kokosowy

3 ) 

Naturalny Olej z czarnuszki

4 ) 


DODATKOWO DOSTAŁAM :

5 ) 

Naturalny Olej z pestek dyni 

  6 ) 

Oliwę z Oliwek 

Dziękuję firmie za zaufanie ;-) Ja biorę się za pierwsze testy ;-)
 Aaaa pierwsze posty pewnie na początku Lipca :) 
Czyli po wakacjach o ile do nich dojdzie ;) 

Znacie Oleje naturalne ? Do czego ich używacie ?

Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz