sobota, czerwca 15, 2019

Nanopower24.pl | Nanomax | Profesjonalne środki czystości - WSPÓŁPRACA





Nanopower24.pl | Nanomax | 

Profesjonalne środki czystości - WSPÓŁPRACA







Hej Moje Słoneczka ! 

Jeszcze przed urlopem trafiłam mi się kolejna współpraca :) 

Z firmą 


Dostałam 6 nowości ! także już się doczekać nie mogę jak wrócę z urlopu i zacznę testować :) 
Co prawda dziś rano ( sobota ) mam zamiar już umyć podłogi i zetrzeć krze ale wiadomo bo jednym razie ciężko dać opnie ;) 
W każdym razie bardzo się cieszę z tej paczuszki :) 

Może w końcu sprzątanie stanie się przyjemnością ? 




Do testowania dostałam :


Jagger’s® expert do szyb i luster 500 ml


Jagger’s® expert do kuchni 500 ml


Jagger’s® expert do kabin prysznicowych 500 ml


Jagger’s® expert do mebli i drewna 500 ml


Jagger’s® expert do podłóg uniwersalnych 1 L


Jagger’s® expert do podłóg panelowych i parkietów 1 L


Jak widać jest tego bardzo dużo,za co bardzo dziękuje firmie !

A Wy jak sprzątacie swoje domy / mieszkania ?

Dziękuje raz jeszcze ! 

Testy po wakacjach ;-) 

2 komentarze:

  1. Ja lubię sprzątać ;) Trochę to dziwne, ale są dni kiedy mogłabym sprzątać cały dzień, a są takie kiedy nie mam ochoty nic robić ;)
    Marki zupełnie nie znam, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń