niedziela, czerwca 16, 2019

DOMOWA KAWA MROŻONA

DOMOWA KAWA MROŻONA 







HEJ MOJE SŁONECZKA

Hej moje słoneczka kochane :)

Dziś przychodzę do Was z przepisem na szybką,domową i pyszną kawę :)

Przepis / Składniki  ( na 2 szklanki kawy )

1 szklanka kawy ( u mnie sypana z 5 ŁYŻEK - Tak ma być mocna )
1 szklanka zimnego mega zimnego mleka
4 gałki lodów ( u mnie był smak waniliowy )

Dodatki : bita  śmietana,wiórki kokosowe,kakao - ogólnie kto co lubi plus kostki lodu
 ( u mnie były kostki zamrożonej kawy )







Wykonanie :

2 szklanki włożyłam na 30 min do lodówki.Następnie dałam lody,kostki lodu,zimę mleko do połowy szklanki i wlałam kawę ( kawę przelałam przez sitko żeby nie było fusów - dobry peeling domowy ) jak wlewałam kawę to łyżeczką do góry,pomału dzięki czemu uzyskałam 2 warstwy ....

A góra czyli dekoracja zostaje tylko do waszej wyobraźni ;) 


A Wy jak robicie kawę mrożoną ??

Smacznego :)






1 komentarz: