wtorek, sierpnia 28, 2018

AVON..AVON...Mgiełki do Ciała....! Czy w końcu zakopałam topór wojenny z AVON ?

AVON..AVON...Mgiełki do Ciała....! 
Czy w końcu zakopałam topór wojenny z AVON ? 









Hej moje słoneczka ! 😎

Dziś kilka słów o mgiełkach z AVON.
AVON ogólnie mnie dawniej uczulał.
Wysypkę miałam ...
I nie kupowałam nic...

Ale Kochana Kasia dała mi super ofertę i za 3/99 zł za mgiełek mogłam kupić.

Skusiłam się i kupiłam dwie.
Dwa różne zapachy.

1 ) Zapach: jagoda i orchidea
2 ) Zapach : kokos i karambola 




I wiecie co ???

I są cudowne ! Przepięknie pachną są bardzo delikatne !
 Nie zostawiają plam nie brudzą ciuchów.
A oprócz tego że można je stosować do ciała oraz np pościeli w celu odświeżenia.

Super sprawa ! .
Jestem bardzzzooo w niech zakochana !!!! .
Są bossskie !!! 

I wiem jedno że jak znów będzie cena 3/99 zł to zakupie i to od razu z 5 😍 

Znacie ? Używacie mgiełek ?
Buziaki wysyłam ! 👄

Kilka słów od producenta ! 


Poczuj orzeźwiający powiew morskiej bryzy, która przeniesie Cię na gorące plaże tropikalnych krain. • orzeźwiająca mgiełka do ciała • o egzotycznym zapachu wody kokosowej i karamboli • nie pozostawia śladów • odpowiednia również do pomieszczeń i pościeli Co może dla Ciebie zrobić nasz kosmetyk? Pachnąca mgiełka przyniesie natychmiastowe odświeżenie skóry, nadając jej delikatny zapach. Wystarczy, że rozpylisz ją na ciele, a otuli je relaksującym, tropikalnym aromatem wody kokosowej i karamboli. Niczym delikatna bryza, odświeży Twoją skórę i fantastycznie ją orzeźwi. Zadbaliśmy o to, aby mgiełka nie pozostawiała śladów na ciele i ubraniu. Możesz ją również zastosować do pościeli, aby cieszyć się egzotycznym zapachem w swojej sypialni. Przyjemnie też odświeży Twoje pomieszczenia. Jak stosować? Do ciała – rozpyl mgiełkę po całym ciele W pomieszczeniach – trzymając butelkę pionowo i z dala od twarzy, rozpyl mgiełkę 2-3 razy w kierunku środka pomieszczenia Do pościeli/prześcieradeł – trzymając butelkę 20-30 cm od pościeli, rozpyl mgiełkę 2-3 razy.



MGIEŁKA DO CIAŁA Jagoda i Orchidea AVON

Produkty Avon cieszą się ciągle rosnącą popularnością nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Kosmetyki firmy charakteryzują się wysoką jakością, przystępną ceną oraz zróżnicowaniem. Przeznaczone są dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku oraz dla osób z różnymi typami skóry. Avon to niewątpliwie najlepszy wybór.
Mgiełka do ciała jagoda i orchidea Avon to niezwykle odświeżający produkt, szczególnie w ciepłe dni. Egzotyczny zapach orchidei zabierze Cię w niezwykłą podróż zmysłów, a delikatna jagoda odpręży i nada charakteru kompozycji. Mgiełka do ciała jagoda i orchidea Avon możesz stosować bez obaw, ponieważ nie pozostawia śladów. Jest to idealne odświeżenie nie tylko dla Twojego ciała. Mgiełka do ciała jagoda i orchidea, może być także stosowana do pomieszczeń i pościeli.
Działanie:

- odświeżająca mgiełka do ciała
- z nutami egzotycznej orchidei i jagód
- nie pozostawia śladów
- odpowiednia również do pomieszczeń i pościeli

Zapach: jagoda i orchidea
Przeznaczenie: do ciała
Pojemność: 100 ml

Sposób użycia: 

Do ciała – pryskać z odległości kilku centymetrów na oczyszczoną skórę całego ciała , omijając okolice oczu. Delikatnie wmasować.

W pomieszczeniach – trzymaj butelkę pionowo i z dala od twarzy, rozpyl mgiełkę 2-3 razy w środku pomieszczenia
Do pościeli/prześcieradeł – z odległości 20-30 cm od pościeli, rozpylić mgiełkę 2-3 razy.




Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz