poniedziałek, sierpnia 20, 2018

Vatika DermoViva Mydło z Czarnuszką 115 g

Vatika DermoViva Mydło z Czarnuszką 115 g








Vatika DermoViva Mydło z Czarnuszką 115 g



Hej Moje Słoneczka Kochane !!! 💋 Jak tam u Was co słychać ? 

U mnie dalej brak czasu na wszystko 😢 Ale w zimie pewnie nadrobię Wasze blogi.





Jak wiecie uwielbiam czarne mydła pod każdą postacją dlatego też ucieszyłam się jak na spotkaniu blogerek dostałam czarne mydło ( kolejne ) tym razem w kostce .





Mydło czarne dobrze się pieni ( trochu chlapie na czarno ale dobrze i szybko się spłukuje to np z wanny ),skóra moja i mojego męża ( on miał swoją kostkę - dokupiłam mu na necie ) była czysta,zniknął w 70 % problem z wypryskami czy też z wągrami.


Plus za to że jest to mydło do całego ciała.
Ja jestem bardzo zadowolona .







Używacie czarnych mydeł ?



Zawiera cenne ekstrakty roślinne: ekstrakt z czarnuszki, rumianku i owoców granatu.



Cena to ok 7 - 10 zł 



Mydło Vatika DermoViva z wyciągiem z czarnuszki




Ma działanie oczyszczające, dzięki cennym dla naszej skóry zawartych w nim ekstraktom roślinnym: ekstrakt z czarnuszki, rumianku i owoców granatu.




Co zawiera?




Składniki:  Sodium Palmate, Sodium Palm kernelate, Parfum, PEG-400, Coconut Acid,Nigella Satvia (Blackseed) Oil, Glycerin , Sodium Chloride, Disodium EDTA, Aqua, BHT, Alpha-isomethyl ionone, Benzyl Alcohol , Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77266.





Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz