środa, sierpnia 08, 2018

BeautyFace, płatki kolagenowe pod oczy na kruche naczynka

BeautyFace, płatki kolagenowe pod oczy na kruche naczynka




BeautyFace, płatki kolagenowe pod oczy na kruche naczynka 

Hej Moje Słoneczka Kochane ! 😎💕😎

Jak tam u Was wakacje lecą ?
U mnie pracująco domowo :D 



Dziś przychodzę do Was z małą recenzją płatków pod oczy.
Lata lecą za dwa lata 30 stuknie więc trzeba jakoś wyglądać.


Teraz w okresie lata każda chce być piękna wiadomo lato,wakacje,długie spacery itp.
Ja mam tak ostatnio że śpię po 5/6 h ...Bo dużo pracuje i pod moimi oczami zaczęły się pojawiać oznaki zmęczenia .




I wtedy uratowały mnie płatki.
Po prysznicu,przygotowaniu twarzy,położyłam się wygodnie na łóżku i 15 min totalnego relaxu ! Płatki są super,łatwo się je nakłada,czuć jak napinają skórę pod oczami...
Po 15 min widać mały efekt.
Skóra już nie jest taka sucha,szara tylko zdrowa i lśniąca 😎 Dla mnie są nr 1 ! 💋 
Polecam ! 


A Wy używacie płatków pod oczy ? 

• doskonale odmładzają i regenerują 

• zatrzymują proces starzenia się skóry 

• zapobiegają powstawaniu zmarszczek, usuwają lub spłycają istniejące 

• silnie nawilżają i pomaga długotrwale utrzymać wodę 

• wygładzają i uelastyczniają skórę 

• uszczelniają i wzmacniają naczynka
krwionośne, chronią przed pękaniem 

• działają kojąco i łagodzą podrażnienia 

• eliminują cienie i opuchlizny 

• rozjaśniają i rozświetlają cerę 

• zawierają naturalny kolagen morski, z dodatkiem naturalnego olejku różanego oraz ekstraktu z pestek winogron 

• opakowanie składa się z hydrożelowych płatków, zatopionych w aktywnym serum, zawierającym kolagen najbardziej zbliżony do struktury białka ludzkiej skóry, o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu 

• płatki spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry 

• w celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia najlepiej używać płatki 1-2 razy w tygodniu


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz