niedziela, sierpnia 12, 2018

BISPOL Producent zniczy świec i podgrzewaczy Menu

BISPOL Producent zniczy 
świec i podgrzewaczy Menu








Hej Moje Koteczki Słodkie ! 😎💕👄

Dziś Wam napisze kilka słów na temat podgrzewaczy i świeczki od firmy BISPOL.

Co prawda na blogu jest już kilka wpisów gdyż już jakiś czas temu z firmą współpracowałam,a do tego kilka razy firma wsparła spotkania blogerek które organizow
ałam i na których byłam.
Podgrzewacze są cudowne.

Palą się ok 3 godzi  dla mnie to dużo.
Pięknie pachną.


ŚWIECZKA którą mam jest o zapachu pomarańczowym.
Zapakowna w " szklankę " która dodatkowo podkreśla jej charakter.
Idealna jako dekoracja w domu,ale też świetnie nadaję się na wieczory.
Pali się bardzooo długo.





Ja jak do tej pory użyłam jej z 8 razy średnio po 4 godziny a jeszcze jest trochu wosku.
Także jestem mega zadowolona.

Świeczka pachnie obłednie,nie dusi oraz nie podrażnia.
Ja polecam ! 

Znacie świeczki ? Lubicie ? 


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz