środa, sierpnia 22, 2018

LAURA CONTI - Odżywczy Olejek Arganowy do paznokci

LAURA CONTI - Odżywczy Olejek Arganowy do paznokci







LAURA CONTI - Odżywczy Olejek Arganowy do paznokci 



Witam Was 😍 


Jak ostatnio byliśmy w temacie pazurków to niech tak zostanie i w tym poście 😄

Dziś odżywka do pazurków 

LAURA CONTI - Odżywczy Olejek Arganowy do paznokci 






Witaminizowana, odżywcza oliwka do paznokci na bazie olejku arganowego. Do głębokiej pielęgnacji paznokci suchych, łamliwych i rozdwajających się. Stymuluje wzrost płytki paznokcia. Zmiękcza skórki. Nadaje paznokciom i skórkom zadbany wygląd. Użyty na kolorową, nie wyschniętą jeszcze emalię przyspiesza jej wysychanie. Polecany szczególnie do suchych i pękających paznokci u stop.




Ja odżywkę używam po wymalowaniu pazurków.Po pierwsze szybciej wysycha a po drugie mam wrażenie że moje pazurki wyglądają wtedy na zdrowsze,są mocniejsze ! I tak się nie łamią ! 
Także ja jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona ! 

Polecam ! 

Znacie ? Używacie ? 

Pozdrawiam Ewelina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz