piątek, września 29, 2017

Nowa Współpraca - Sklep indyjski Magicznie Indie - kosmetyki indyjskie - Ekskluzywna Henna Indyjska Kolor MAHOŃ 100g Soil &Earth (w zestawie czepek, rękawiczki i pędzelek)

Nowa Współpraca - Sklep indyjski Magicznie Indie - kosmetyki indyjskie 

Ekskluzywna Henna Indyjska Kolor MAHOŃ 100g Soil &Earth (w zestawie czepek, rękawiczki i pędzelek)






Hej Moje Słoneczka ;*:* 

Jakoś ostatnio starałam się ogarniać i nadrabiać zaległości ale słabo to szło ;p 

Ale myślę że za miesiąc wróci wszystko do normy ;)

Choroba już prawie sobie poszła i dobrze bo za oknem słońce mąż ma jutro wolne i pasuję jakiś mini spacer zrobić :)

Dziś Wam pokaże nową współpracę :)

Tym razem z firmą / sklepem :

Sklep indyjski Magicznie Indie - kosmetyki indyjskie

Dostałam hennę do włosów a kolo sobie wybrałam Mahoń :)

Ekskluzywna Henna Indyjska Kolor MAHOŃ 100g Soil &Earth (w zestawie czepek, rękawiczki i pędzelek)





Uwielbiam odcienie czerwonego a od dłuższego czasu nie farbuje włosy farbą tylko szamponetkami i dość szybko się kolor spłukuję.
Jestem bardzo ciekawa tej henny ;) No zobaczymy ;)




A Wy jak farbujecie włosy ??

Wam miłego weekendu życzę !! :* Buziaki !! :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz