czwartek, września 14, 2017

Drogeria-Ekologiczna.PL - PŁYN DO PŁUKANIA, ORGANICZNY, HIPOALERGICZNY I SKONCENTROWANY, LAWENDOWY, CERTYFIKOWANY, 400 ML, GREENSCENTS











Hej Moje Słoneczka Kochane Moje ! :*


Dziś Wam napisze kilka słów o płynie do prania.Płyn dostałam od firmy 




 w ramach współpracy.


Płyn do płukania, organiczny, hipoalergiczny i skoncentrowany, lawendowy, CERTYFIKOWANY, 400 ml, Greenscents



Greenscents 



Płyn znajduje się w prześwitującej butelce na której znajduję się przyjemna dla oka grafika.W tyle butelki znajduje się po polsku opis oraz skład płynu.
Płyn ma kolor " perełkowy "taki srebrny " świecący.
( mojemu przypomina rozpuszczone mydło haha ) .

Płyn ma zapach intensywny.Pachnie taka dość mocną lawendą ( ale tylko w butelce ) 
Jeśli chodzi o zachowanie płynu podczas prania to jest ok.Lekko
 ( bardzo delikatnie się pieni ).




Po wyciągnięciu prania ciuchy są czyste pachną bardzo delikatnie lawendą.
Ciuchy nie elektryzują się,w miarę są " wyprasowane ".

Ładnie pachną,zapach utrzymuje się około 2/3 dni na ciuchach.
Po używaniu płynu nie zauważyłam żadnych wysypek,uczuleń itp.



Płyn według producenta starcza na 17 prań.U mnie na 5 poszła połowa ...
Także taki płyn to u mnie zakup raz na 1 miesiąc. 
( pranie średnio robię 2 x w tygodniu ) ..
Jestem ogólnie zadowolona,w końcu to " naturalny " płyn.
Myślę że po skończeniu płynu kupie ten płyn tylko dla odmiany inny zapach 😎 






Teraz kilka słów o płynie dla Was :




Nr 1 kwietniowego eko zestawienia środków czystości brytyjskiego magazynu Ethical Consumer w 2017 roku!



Płyn do płukania firmy Greenscents jest certyfikowanym produktem, który nie wywołuje alergii i nie podrażnia delikatnej skóry. To produkt, którego używa się z przyjemnością. Doskonale zadba o wszystkie tkaniny, zwłaszcza te miękkie, puszyste i delikatne. Sprawi, że prasowanie stanie się o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze - dzięki relaksującym właściwościom zapachu olejków lawendowego i rozmarynowego. Płyn został wykonany całkowicie na bazie wegańskich, organicznych składników. Jego poziom skoncentrowania sprawia, że wystarcza nawet na 17 prań - potrzebujesz mniej niż 30 ml na pranie, aby uzyskać pożądany efekt.




  





Nowość! 



25,99 zł








Znacie takie płyny ? 




Używacie ? 





Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz