niedziela, września 10, 2017

KobietaMag.pl: Portal i poradnik dla kobiet - Recenzja Pudrów do Twarzy ;)

KobietaMag.pl: Portal i poradnik dla kobiet - Recenzja Pudrów do Twarzy ;) 






Hej Moje Słoneczka ! :*

Jaka u Was pogoda ? 

Koniec lata czy może początek zimnej jesieni ? 

U mnie pogoda w kratkę ;/


Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją pudrów które jakiś czas temu dostałam w wygranej na portalu 


2 pudry i róż testowała moja mama gdyż ja nie jestem jakiś mega fanem pudrów do twarzy ;)

Shimmering Powder – Rozświetlacz do Twarzy

Sculpting Mat Powder – Matowy puder brązujący

Ms. Perfect: Duo Blush – Róż w dwóch odcieniach



Może zacznę od różu.Wszystkie tu opinię to opinię mojej mamy.



Róż w dwóch odcieniach: rozświetlającym i satynowym. Obydwa kolory doskonale się ze sobą łączą i pozwalają nie tylko przyrumienić policzki, ale też delikatnie wymodelować rysy twarzy. Produkt łatwo chwyta się pędzla, nie osypuje się przy aplikacji, równomiernie się rozprowadza i nie tworzy plam. Pozostawia przyjemne, aksamitne uczucie na skórze.


Wielofunkcyjny i przyjemny

Róż tworzy razem ładny kolor i naprawdę fajnie , naturalnie wygląda to na twarzy. Wszystko zgadza się z opisem producenta- róż za pomocą którego można rozświetlić cerę, przyrumienić, delikatnie wykonturowac a nawet użyć jako pomadki lub cienia do powiek. Wystarczy dobry pędzel i aplikacja tego różu jest bardzo prosta. Niska cena, dobra jakość, wydajność i wielofunkcyjnosc. Świetny produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz