wtorek, października 03, 2017

Farbujemy włosy z Ekskluzywną Henną Indyjską - Kolor MAHOŃ

Farbujemy włosy z Ekskluzywną  Henną Indyjską -  Kolor MAHOŃ

Sklep indyjski Magicznie Indie - kosmetyki indyjskie - Ekskluzywna Henna Indyjska Kolor MAHOŃ 100g Soil &Earth (w zestawie czepek, rękawiczki i pędzelek)






Hej Moje Słoneczka kochane ! :*

Witam Was cieplutko w nowym miesiącu ;-)

Dziś przychodzę do Was z krótki postem na temat henny do włosów jaką dostałam w ramach współpracy od firmy : 


Mogłam sobie wybrać kolor henny.

Od dłuższego czasu mam kolor czerwony.Na początku farbowałam farbą,następnie
 " szamponetka - mi " na utrzymanie koloru a henną farbowałam może 4 razy w życiu włosy.

Ogólnie wiadomo kolor czerwony / rudy dość szybko blaknie / wypłukuję się.
Dlatego się cieszę że mogłam naturalną hennę przetestować.

Jeśli chodzi o przesyłkę to byłam w mega wielkim szoku bo jednego dnia pisałam z przedstawicielką firmy (  szefową ) a następnego miałam już paczkę w łapkach.

Duży plus za szybką przesyłkę do tego dobrze zapakowaną ( zabezpieczoną )
Henna znajdowała się w dużym pudełeczku a w środku był proszek,rękawiczki,czepek oraz pędzelek.

Najpierw umyłam włosy szamponem,następnie kiedy lekko się suszyły hennę ( proszek ) wymieszałam z wodą ciepłą ( 50 stopni ciepła ) wymieszałam i odstawiłam na 10 min.


Włosy przed farbowaniem :



Po tym czasie przeczesałam włosy i na lekko wilgotne nałożyłam hennę następnie  nałożyłam czepek.Po około 60 min lekko włosy podgrzałam suszarką 
( tak było w opisie ) i zostawiłam jeszcze na ok 60 min następne.
Po upływie czasu włosy umyłam i wysuszyłam.

Jeśli chodzi o działanie henny na włosach / głowie to jestem zadowolona.
Nie uczula,nie swędzi oraz nie podrażnia.

Kolor jaki wybrałam był - MAHOŃ...Ten kolor kojarzy mi się bardziej z rudym niż czerwonym,ale w moim przypadku nie zmienił koloru tylko lekko go odświeży.

Kolor mam na głowie od niedzieli ( myłam już włosy 2 x ale kolor się utrzymuję -
 tak szybko nie blaknie jak po szamponach do koloryzacji ).

Jestem bardzo zadowolona.Henna fajna,nie uczula,poprawia kolor,nadaje zdrowego wyglądu.
I plus za skład :)

Włosy po farbowaniu : 



Kilka słów o hennie :

 Ziołowa farba do koloryzacji włosów w kolorze mahoniu.
Ziołowa, całkowicie naturalna farba do koloryzacji włosów, która wspaniale nabłyszcza i odżywia włosy nadając im kolor mahoniu.
Polecana także do siwych włosów - patrz niżej.

Sposób przygotowania:
1. Odpowiednią ilość proszku (w zależności od długości włosów) wymieszać delikatnie z ciepłą wodą (ok. 50°C). 10gr wystarczy na ufarbowanie próbnego pasma włosów.
2. Otrzymana mieszanka powinna mieć dość gęstą, jednolitą konsystencję, aby nie spływała podczas aplikacji. Można użyć ręcznego miksera w celu dokładnego rozrobienia proszku z wodą, ale zazwyczaj nie jest to konieczne.

Sposób użycia:
1. Umyj włosy łagodnym szamponem bez SLS i wysusz je.
2. Zabezpiecz ubranie przed ewentualnymi zabrudzeniami i załóż dołączone rękawiczki ochronne.
3. Nałóż równomiernie hennę na włosy.








4. Załóż dołączony foliowy czepek lub owiń głowę folią i otul ciepłym ręcznikiem.
5. Pozostaw na głowie od 30 minut do 2 godzin w zależności od pożądanej intensywności koloru.
6. Spłucz włosy ciepłą wodą, wysusz i układaj  jak zwykle.   

Pożądany kolor uzyskuje się po około 3 dniach od pierwszego farbowania.


Skład:  Lawsonia Inermis, Hibiskus


Siwe włosy i odrosty:
W przypadku farbowania włosów na kolor ciemny brąz, czarny lub indygo przed właściwym zabiegiem koloryzacji radzimy użyć najpierw  MATURALNEJ HENNY, która pokryje siwe włosy i odrosty i ujednolici całość, co pozwoli na lepsze działanie właściwej mieszanki koloryzującej. Oba zabiegi można wykonać bezpośrednio, jeden po drugim.

Dodatkowe informacje:
Nie należy dodawać do mieszanki niczego poza wodą; unikać kontaktu z oczami i ustami; nie należy wdychać proszku. W przypadku podejrzenia wystąpienia reakcji alergicznej należy wykonać test przed użyciem; można również wykonać test na kosmyku włosów przed farbowaniem w celu sprawdzenia efektu kolorystycznego.
I co sądzicie ??

Buziaki ! :-* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz