sobota, września 02, 2017

megaksiazki.pl - MegaKsiążki.pl - Ogromny wybór książek w Polsce - Recenzja Skazany na trening

megaksiazki.pl - MegaKsiążki.pl - Ogromny wybór książek w Polsce‎







Hej Moje Słoneczka ! :*

Dziś Wam dam jak na tacy recenzję mojego męża :)

Mieliśmy okazję podjąć współpracę z firmą 




I mogliśmy wybrać jedną książkę ;);D 
ja że nie jestem zwolennikiem czytania książek to zdecydowaliśmy z mężem że to on sobie coś wybierze.

A że mój mąż w młodości ćwiczył sztuki walki i takie tam to zamiłowanie do sportu mu zostało do dziś :)
Ma kilka książek autorstwa Paul Wade , a tej akurat nie miał więc idealnie się trafiło ;)

Recenzja Mojego męża :

Książka: ” Skazany na trening ” autorstwa Paul Wade jest pozycją
którą gorąco i z czystym sumieniem polecam każdej osobie uprawiającej
sport - szczególnie zawodnikom sportów walki. Razem z książką: ”
Nagi Wojownik ” (Pavel Tsatsouline) stanowi kompedium wiedzy niezbędne
do osiągnięcia specyficznej formy siły oraz sprawności fizycznej
Osoby których specyfika pracy zawodowej uniemożliwia korzystanie z
(także neuronalnej) potrzebnej do pełnego panowania nad własnym ciałem.
pożytek z lektury tej pozycji. POLECAM! - Paweł "

No to by  było na tyle :) Ja książki nie czytałam więc nic nie dopisze :)

Kilka słów o książce ogólnie :

 Można ją zamówić tu ---> ZAMÓW  cena to ok 26 zł 



Wiedza to potęga. Z tego powodu wiedza o tym systemie jest zazdrośnie strzeżona przez ludzi, którym powierzałem ją za kratkami. Zebrane tu informacje bardzo rzadko wydostają się poza mury więzienia; nic na ten temat nie było nigdy publikowane. Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwsza publiczna prezentacja tego systemu. Progresywny trening w ćwiczeniach „wielkiej szóstki” Siła, zwinność, koordynacja i kondycja. Krótkie sesje treningowe, nieskomplikowany system. Bez wyrafinowanego sprzętu. Książka napisana przez byłego więźnia, zmuszonego do wyrobienia w sobie siły przez brutalne wymogi fizycznego przetrwania; przez człowieka, pozbawionego wszystkiego oprócz ciała i umysłu, który postanowił rozwijać się wbrew wszelkim przeciwnościom i stworzyć sobie osobistą przestrzeń wolności, której nikt nie byłby w stanie mu wydrzeć: wolności silnego ciała i silnego umysłu.
No to by była nasza recenzja :) A Wasi mężowie co czytają ? Pozdrawiamy Ewelina & Paweł :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz