sobota, września 09, 2017

GorVita, Aloe Vera, Żel aloesowy


GorVita, Aloe Vera, Żel aloesowy







Hej Moje Słoneczka Kochane ! :* 

Jak tam przygotowania do Jesieni ?? 


Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem od firmy 

 Gorvita 




Wielofunkcyjny kosmetyk do zadań specjalnych

Wiem, że ten kosmetyk jest szczególnie popularny wśród osób z cerą tłustą, trądzikową, ale mi, posiadaczce skóry suchej, również przypadł do gustu.


TWARZ



W lecie, kiedy temperatura przekraczała 30 stopni był świetnym zamiennikiem kremu na dzień. Nie widziało mi się stosować pod krem z filtrem kremu nawilżającego (co za dużo to niezdrowo), ale sam filtr to stanowczo za mało dla mojej kapryśnej, suchej skóry. Ten żel okazał się prawdziwym wybawieniem. Wspaniale koił i nawilżał, a do tego ekspresowo się wchłaniał.
Kiedy zrobiło się chłodniej nawet nie próbowałam go dalej stosować, bo wiedziałam, że to będzie za mało dla mojej skóry, ale na okres letni jest super.

OPARZENIA SŁONECZNE




Oparzenia słoneczne zdarzają mi się niezwykle rzadko i nigdy nie są jakieś ekstremalne (jestem filtromaniaczką), ale i mi zdarza się czasami zapomnieć i dorobić podrażnionej zbyt długą ekspozycją na słońcu skóry. W takich sytuacjach przychodził mi na ratunek ten żel. Wspaniale koił i chłodził skórę (w lecie trzymałam go w lodówce). Zaczerwienienia znikały naprawdę szybko.

WŁOSY I SKALP



Przed myciem wcieram ten żel we włosy od polowy długości, a następnie aplikuje na nie krem i z taką "maską" na głowie chodzę przez godzinę, czasami dłużej. Po takim zabiegu moje włosy są super nawilżone, miękkie i błyszczące. Odnoszę wrażenie, że żel podbija działanie kremu.
Żel niestety nie do końca dogadał się z moim skalpem. Podczas stosowania go jako wcierkę (aplikowałam go co drugi dzień) po kilku godzinach zaczynała mnie swędzieć skóra głowy. Obstawiam, że to wina glikolu propylenowego w składzie. Nie będę jednak mu za to obniżać oceny bo nie jest to kosmetyk stworzony do stosowania na skalp , a jakiejś ogromnej krzywdy (łupieżu, wzmożonego wypadania, itp.) również mi nie zrobił.

DO ROZRABIANIA MASECZEK



Kiedy nie chce mi się bawić w odmierzanie hydrolatu, żelu hialuronowego, ekstraktów i mieszaniu tego ze spiruliną, glinkami lub błotem z Morza Martwego to używam tego żelu. Świetnie się spisuje.

Skład tego produktu jest naprawdę świetny. Nie podoba mi się tak naprawdę tylko jeden składnik, a mianowicie hydantoina- pochodna formaldehydu, która pełni rolę konserwantu. Wolałabym już jakiś paraben, ale z racji tego, że obecnie panuje na nie nagonka, logicznym jest, że producent zastosował inny tani konserwant na temat którego przeciętny konsument nic nie wie.




Skład:

Aqua- woda

Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Extract- ekstrakt z aloesu

Propylene Glycol- humektant, hydrofilowa substancja nawilżająca skórę, zapobiega wysychaniu masy kosmetycznej przy ujściu butelki, wspomaga działanie konserwujące, jest bezpieczny do stosowania nawet w 50% stężeniu, może powodować podrażnienia jeżeli jest aplikowany na skórę chorobowo zmienioną

Glycerin- alkohol, humektant, środek nawilżający

Symphytum Officinale Extract- ekstrakt z korzenia żywokostu, wspomaga gojenie się rań, zmniejszenie opuchlizny i łagodzenie obrzęków, zapobiega powstawaniu blizn

D-Panthenol- prowitamina B5

Carbomer- zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu

Triethanolamine- regulator pH, jego dopuszczalne maksymalne stężenie w preparatach niespłukiwanych wynosi 2,5 %

Allantoin- alantoina, ma działanie przeciwzapalne, łagodzące, nawilżające, odbudowujące naskórek i regenerujące

DMDM Hydantoin- konserwant, pochodna formaldehydu, jego dopuszczalne maksymalne stężenie w gotowym produkcie wynosi 0,6%, należy unikać w czasie laktacji i ciąży



Producent :

OD PRODUCENTA

Preparat opracowany na naturalnych składnikach, polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Zawarty w żelu wyciąg z aloesu stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych, stymuluje regenerację naskórka podrażnionego wieloma czynnikami zewnętrznymi. Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają w strukturę skóry, przywracając jej jędrność, witalność oraz odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogatą w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające i łagodzące, lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka. 

Znam lubie i polecam 😃 Znacie taki żel ?

( zdjęcia są z 3 tygodni do tyłu jak  doszła paczka bo gdzieś " posiałam " te na bieżąco ;/ jak znajdę na kompie to we wkleję ;) ) 

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz