niedziela, sierpnia 20, 2017

Wella Wellaflex - Recenzja ( Ofeminin.pl )


Wella Wellaflex - Recenzja ( Ofeminin.pl ) 






Hej Moje Robaczki ! ;-* 

Dziś Wam pokaże kolejną wygraną tym razem na portalu 






Dostałam się do testowania pianki oraz lakieru firmy Wellaflex.

 Co prawda rzadko kiedy się stroję żeby włosy mieć na piance czy lakierze,ale takie produkty są potrzebne w każdej łazience ;) 

Piankę używałam kilka razy  żeby zrobić delikatne loki,a lakier używałam do pracy jak zaczesywałam grzywkę do tyłu ;) 




Kilka słów o produktach :



Wella, Wellaflex, Objętość dla Cienkich Włosów

Pianka maksymalnie utrwalająca



BARDZO MOCNA PIANKA Z TECHNOLOGIĄ FLEXACTIVE
Zapewnia Twoim włosom większą gęstość.
– pewne utrwalenie elastyczności fryzury do 24 godzin
– formuła wzbogacona o pantenol wypełnia cieńsze partie włosów, aby stały się gęstsze i mocniejsze
– nie skleja włosów
– łatwo się wyczesuje
– nie wysusza włosów
– pomaga chronić przed promieniowaniem UV

STOSOWANIE

Sposób użycia: Wstrząśnij dobrze przed użyciem, a następnie, trzymając do góry dnem, wyciśnij produkt. Do włosów średniej długości: wyciśnij piankę w ilości odpowiadającej wielkości jabłka, po czym wgnieć równomiernie w mokre włosy. Wysusz włosy suszarką lub pozwól im wyschnąć.


Naprawdę podnosi mocno włosy od nasady, zwiększa mocno objętość, dobrze utrwala, po użyciu włosy się mniej przetłuszczają, jest wydajna, idealna dla cienkich włosów, jedyny minus - czuć ją dość mocno przy dotykaniu włosów, no ale coś za coś - jeśli ma dobrze utrwalić nie można jej wyczesać palcami ;)



LAKIER DO WŁOSÓW WELLAFLEX FULLNESS FOR FINE HAIR – BARDZO MOCNE UTRWALENIE




BARDZO MOCNY LAKIER DO WŁOSÓW Z TECHNOLOGIĄ FLEXACTIVE

Zapewnia Twoim włosom większą gęstość.
– szybko wysycha, nie wysuszając przy tym włosów
– łatwo się wyczesuje
– pomaga chronić włosy przed promieniowaniem UV

STOSOWANIE

Sposób użycia: Rozpyl lakier na włosy z odległości 20-30 cm lub na poszczególne pasma dla podkreślenia fryzury. Aby uzyskać efekt objętości, rozpyl lakier u nasady włosów lub przy linii włosów.



Nie używam lakieru na co dzień, raczej doraźnie. Jedno opakowanie wystarczy mi na kilka miesięcy. Moje włosy maja tendencję do płaszczenia się na czubku głowy i ten właśnie lakier sprawia ,że wytrzymują się w "uniesieniu" jakieś 6 godzin dłużej. 

Nie zlepia włosów, nie mam wrażenia hełmu na głowie, czasem ciężko go zmyć.

Nie swędzi mnie po nim głowa.Nie powoduje podrażnień.
Ale czegoś jednak mi w nim brak
Zapach dość charakterystyczny, ale nie drażniący.Idzie się przyzwyczaić :) 


Także ogólnie są fajne kosmetyki ;) ale do końca się z nimi nie zaprzyjaźniłam :) 
czasem z pianką miałam problem ( bo jak dasz za dużo to masz jeden klej ) Później  nauczyłam się ją stopniować po włosach.Czasem z lakierem był problem bo ciężko było go zmyć.Może to wina pogody ( upału/deszczu ) ale mocne 4 daje :)

Znacie ?? 

Buziaki ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz