poniedziałek, sierpnia 28, 2017

REVERS - Producent kosmetyków i perfum - Maskara MAGIC EYES

REVERS - Producent kosmetyków i perfum 
Maskara MAGIC EYES






Hej Moje Robaczki Słodkie ! :*

Dziś kolejny krótki i szybki post ;) 

Dziś Wam napiszę o ostatnim kosmetyku jaki dostałam od firmy REVERS.
Post będzie o tuszu do rzęs.


Producent:REVERS
Pojemność10ml




MEGA OBJĘTOŚĆ & PODKRĘCENIE – GŁĘBOKA CZERŃ

Maksymalne podkręcenie i mega objętość widoczne już po jednym nałożeniu maskary. Ergonomiczna, silikonowa szczoteczka  zapewnia niezwykle łatwą aplikację. Szczoteczka dopasowuje się do naturalnego kształtu rzęs, by pokryć je tuszem od kącika do kącika i od nasady  po same końce. 



Moja Opinia :
Tusz znajduję się w standardowym opakowaniu,z szczoteczką która " wygina " się w każdą stronę.Do tego szczoteczka jest silikonowa przez co łatwiejsze jest nakładanie tuszu.


Po pierwszym nałożeniu moje rzęsy są mega czarne.Ja zawszę nakładam dwie warstwy.Rzęsy są wydłużone,lekko podkręcone,mega czarne. Tusz nie sypie się ,utrzymuję się dość ładnie na oczach ok 5 - 7 h ( wygląda jak świeżo nałożony ) później niestety już zaczyna lekko się kruszczyc.Ogólnie tusz nie skleja rzęs.Nie podrażnia.Nie robi efektu pieczenia oczów.
Polecam go z czystym sumieniem.Cena ok 7 - 10 zł


Znacie ? Używacie takich tuszów z szczoteczką silikonową ? 
Buziaki ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz