sobota, sierpnia 26, 2017

REVERS - Producent kosmetyków i perfum - Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector

REVERS - Producent kosmetyków i perfum 








Hej Moje Słoneczka Kochane ! :*

Ostatnio pojawia się dość często jakiś wpis ;) ale wiecie jak jest :D
 Ile to potrwa tego nie wiem ;) Bo we Wrześniu mój mąż ma 14 dni wolnego 
( ja tylko 7 ) więc planujemy jakiś mały bliski wypad i znów pewnie aktywna nie będę..Ale jesień się zbliża i trzeba jeszcze słoneczkiem i ładną pogodą się na cieszyć :) Myślę że w październiku wrócę na dobre na bloga i będę bardziej aktywna :D
Dobra ale przejdźmy do tematu posta a dziś będzie o korektorze do twarzy który dałam mamie,gdyż ja korektorów w ogóle nie używam :D 



Producent:REVERS
Pojemność10ml

WIĘCEJ INFORMACJI


Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje  wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa.  Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację.
 Ultra naturalny i długotrwały rezultat. Gwarancja jednolitej nieskazitelnej cery.




Moja Opinia tzn mamy :

Korektor znajduję się w opakowaniu przypominającym błyszczyk wraz z " pędzelkiem " do rozprowadzania na twarzy.jest koloru jasnego brązu,bezzapachowy .Jest dość kremowy przez co dość mocno kryje,nie wielka ilość wystarczy by wyrównać niedoskonałości. Korektor według mamy dobrze kryję zmarszczki,nie roluję się ,nie zostawia efektu maski.Nie podrażnia.
Mama jest zadowolona.I go poleca.





Ja nie używam więc nic nie powiem.
A Wy używacie takich korektorów ?
 Jak się u Was sprawdzają ?? 

Pozdrawiam :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz