sobota, sierpnia 12, 2017

Doda, Virgin w Osieku Jasielskim - 06.08.2017

Doda, Virgin w Osieku Jasielskim - 06.08.2017






Hej Moje Robaczki :-*
Dziś kolejny luźny i krótki post ;) 

W tamtym tygodniu w niedziele po 8 godzinach pracy pojechaliśmy na koncert Doda & Virgin w Osieku Jasielskim ok 70 km od Tarnowa ;)

Przed Dodą grały dwie gwiazdki disco polo ( ale jak dla mnie nikt ciekawy ) a o 20/30 zaczęło się show :D 
A po Dodzie były Baciary ale to nie moje klimaty ;) 

Koncert super ! Jak zawsze ! Tym razem mąż zakupił mi kubek z słynnym już 
 " TORTEM " 

Oczywiście autograf Dody jest a dodatkowo do tego autograf Tomka Luberta oraz fota z nim ;D

Po 23/30 byłam w domu a o 4 rano wstawałam do pracy ;p
A teraz foteczki ;)

P.S - recenzję kosmetyczne zaczną się pewnie pojawiać od września ;) 
Teraz bark czasu na wszystko ;) 
Buziaki !! ;* 

Tu można więcej poczytać 
























AAAAA dziś jest koncert Eweliny Lisowskiej  w Limanowej ( Małopolska )
 Jakby ktoś był zainteresowany ;)
 O 21 :D Mnie chyba tym razem nie będzie - za dużo obowiązków ;( 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz