środa, lutego 10, 2016

Szczawnica - Spontan na maxa

Hej laseczki ostatnio nie mam czasu na bloga 

Ten post pisze na moim nowym telefonie Lumia 640 XL.

Według danych z 31 grudnia 2010 r. miasto miało 6022 mieszkańców








W końcu trzeba przetestować co się dostało w prezencie od Skarba
Ale przejdźmy do rzeczy dzis post na temat spontanicznej wycieczki
A wiec tak idealnie dobrałam się z moim Pawełkiem pod każdym względem a szczególnie pod względem wycieczek
2 tygodnie temu w Sobotę mój Skarb chciał mnie zabrać na wycieczkę do Cieżkowic ale ja jak to ja w połowie drogi rzuciłam hasło SZCZAWNICA
Nie wiele mysląc pojechaliśmy do Szczawnicy na wielkim spontanie do tego  dołożylismy ok 30 km ale co tam ważne ze razem :-)
Szczawnica jest to miejsce moich wakacji z dzieciństwa wiec znam ja jak własna kieszeń








Dojechaliśmy kolo godziny 14
Zaparkowaliśmy w centrum miasteczka i zaczelismy zwiedzanie :-)
Najpierw udaliśmy się na stronę Słowacji pięknym deptakiem który był połozony wzdłuż Dunajca








 
Oczywiscie Ewelinka dopada kaczki I rybki do karmienia ( pomijając  fakt ze jest tam zakaz karmienia )
Ale ja wychodzę z zalozenia ze zakazy sa po to zeby je lamac :)
Po drodze mieliśmy atrakcje w postaci lawiny kamiennej tak tak kamienie leciały fajny widok :) 








potem udaliśmy się na Palenicę i co i cud polowa Szczawnicy w sztucznym śniegu :)
Następnie poszliśmy na ryneczek na biala kawę I lody waniliowe z musem malinowym
Knajpka była  bardzo przyjemna tania i z klimatem
bylo tak przyjemnie ze nie chciało Nam się stamtąd wyjezdzac ..ale spontan to spontan brak ciuchów na przebranie kosmetyków itp
wiec na Nic my nie zostali
pogoda nam się udala bylo bardzo wiosennie cieplo i słonecznie :)
polecam Szczawnicę na wypad jedno dniowy lub dwudniowy gdyż na więcej dni może okazać się nudna chyba że ktoś lubi chodzić po lesie ;) i się szlajać bez celu ;) 
Wróciliśmy  kolo 22/23 bylo idealne 










Znacie Szczawnicę ?

 Lubicie takie wycieczki na spontanie ? 

Pozdrawiamy E & P :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz