wtorek, lutego 23, 2016

Be Organic Naturalne kosmetyki apteczne - Masło do ciała 98,5% naturalnych składników.

Hej Słoneczka :) 





Dziś na dobranoc szybki post :) 

Masło do Ciała od firmy 


 
 
 
Gdy podejmowałam współprace z firmą mogłam sobie wybrać produkt :) 
 
 
 
 
 
 
Szczerze mówiąc długo się zastanawiałam gdyż firma oferuję fajne kosmetyki ale w końcu padło na masło do ciała ...Naturalne masło do ciała
Wybrałam masło gdyż jego skład składa się 98 % naturalnych składników a w dzisiejszych czasach znaleźć taki krem / żel / masło jest naprawdę ciężko ( przynajmniej na sklepowych półkach ) 
 
 

 
Masło znajduje się w małym okrągłym opakowaniu 
W środku jest  koloru białego o zapachu dość innym niż te wszystkie chemiczne wynalazki bo jego zapach to : 

Szałwia muszkatołowa & miłorząb japoński

Masło jest bardzo wydajne dobrze nakłada  się na skóre  nie zostawia tłustych plam 

Moja skóra po codziennym używaniu rano i wieczorem stała się bardzo dobrze nawilżona napięta 

 


 

 Jestem bardzo zadowolona :)

Oprócz masła w pudełku od firmy miałam nasionka szałwii..ale mama mi zabrała i nie wiem jaki efekt końcowy ;( ale wiem że na 100 % są posadzone :)

Cena takiego masełka to 56 zł za 200 ml ;)

Cena duża ale warto zainwestować !

Ja na pewno do niego wrócę :)

Polecam :)

Znacie ?

Dziękuje firmie za zaufanie :)

 

 

 

A Was zapraszam na stronę producenta : 

 

 
 
 
 

Kilka słów od producenta : 

Masło do ciała

98,5% naturalnych składników.

Szałwia muszkatołowa & miłorząb japoński

Do wszystkich rodzajów skóry, w szczególności do skóry suchej, wystawionej na działanie zimna, wiatru i promieni słonecznych
Jędrna i gładka skóra to wizytówka zdrowia i młodości. Be organic Masło do ciała SZAŁWIA MUSZKATOŁOWA & MIŁORZĄB JAPOŃSKI intensywnie nawilża i pobudza mikrokrążenie, dając efekt jedwabistej miękkości i blasku. Naturalnie wspiera regenerację tkanek i chroni je przed działaniem wolnych rodników, pozwalając zachować energię i witalność. Dzięki gładkiej konsystencji doskonale się wchłania, pozostawiając uczucie przyjemnego nawilżenia i relaksujący aromat.


Składniki:

  • SZAŁWIA MUSZKATOŁOWA (nawilżenie),
  • MIŁORZĄB (ujędrnienie),
  • MASŁO SHEA (odżywienie),
  • KOMPLEKS WITAMIN E-C-F (odmłodzenie)
  •  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz