środa, marca 20, 2024

Zielone Laboratorium - wegańskie kosmetyki naturalne / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Zielone Laboratorium - wegańskie kosmetyki naturalne





Cześć kochanie, chcę Wam dzisiaj pokazać paczkę Zielone Laboratorium. To jest to firma, która wsparła nasze spotkanie blogarek, które odbyło się 24 lutego. Firma Zielone Laboratorium jest mi dobrze znana, ponieważ miałam okazję już z nimi współpracować. Każda z dziewczyn dostała dwa produkty, plus jeden produkt sobie mogła wylicytować. Dzisiaj Wam pokażę, co dostałam i co wylicytowałam. Dzisiaj będzie mleczko do ciała o zapachu kokosowym, maska oczyszczająca - biała glinka oraz peeling myjący.




Mleczko do ciała znajduje się w fajnej pojemnej butelce, jest otwierane na klik-klik, jest białe, przepięknie pachnie kokosem, fajnie nawilża, używam rano i wieczorem, nie brudzi ciuchów. Jestem bardzo zadowolona. Plus też za to , że produkt szybko się wchłania . Zapach zostaje długo na ciele ! Delikatne i lekkie mleczko kokosowe do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała. Zawartość oleju kokosowego działa na skórę zmiękczająco, wygładzająco i uelastyczniająco. Delikatny zapach kokosa oraz olejku cynamonowego relaksuje i odpręża. Mleczko stworzone na bazie nieprzetworzonych składników. Wchłania się błyskawicznie.



Kolejny fajny produkt z Zielone Laboratorium to peeling myjący. Używam go dwa razy w tygodniu. Jest bardzo olejący, ma bardzo fajne, delikatne drobinki. Kolor taki lekko złoty. Przepięknie pachnie. Skóra po nim jest czysta, nawilżona, wygładzona. Fajne, lekkie peeling. Taki żel bardziej myjący. Naprawdę bardzo, bardzo, bardzo polecam. Fajnie pachnie taką cytryną. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Naturalny peeling myjący o świeżym cytrusowym zapachu pielęgnacji ciała i twarzy z ekstraktem z rozmarynu i lawendy. Drobinki alg delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, a naturalne olejki pielęgnują ją, pozostawiając nawilżoną i gładką.



Ostatni produkt z firmy Zielone Laboratorium to maska głęboko oczyszczająca biała glinka. Jest to kosmetyk wegański. W środku mamy białą glinkę. W ogóle maseczka znajduje się w fajnym, okrągłym, otwieranym, odkręcanym, otwieranym opakowaniu. Nakładam ją na buzię, zostawiam, zmywam i jestem bardzo z niej zadowolona. Osobiście używam ją dwa razy w tygodniu. Fajnie oczyszcza moją twarz, skóra po niej jest gładka, nawilżona, oczyszczona, świetnie sobie radzi z porami. Także dla mnie jeden z lepszych kosmetyków, jaki miałam do oczyszczenia twarzy. Polecam .Dzięki swoim naturalnym właściwościom doskonale absorbuje sebum, zmniejsza zanieczyszczenia cery i sprawia, że jest ona delikatna i rozjaśniona. Naturalne maseczki na twarz wykorzystują dobroczynne działanie białej glinki, pozostawiając skórę miękką i czystą. Maseczka głęboko oczyszczająca to  gwarancja naturalnego i bezpiecznego działania.



Bardzo dziękuję firmie Zielone Laboratorium za wsparcie naszego spotkania blogerek, za świetne kosmetyki, za wsparcie fundacji. Dzięki temu mogliśmy uzbierać dużo pieniążków na fundację. Bardzo dziękujemy. Wam polecam z całego serca firmę. Pozdrawiam


Post powstał we współpracą z firmą ZIELONE LABAROTORIUM 

https://www.facebook.com/zielonelaboratorium

https://www.instagram.com/zielone.lab/

https://pl.pinterest.com/aleksadzie/zielone-laboratorium/

====================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 


SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz