piątek, marca 01, 2024

Herbatki w torebkach o oryginalnych kształtach. / Spotkanie Blogerek / Reklama


HERBATA W TOREBCE 



Hej Moje Myszki 

Dziś chcę Wam przedstawiać firmę " Herbata w Torebce " 
która wsparła nasze spotkanie blogerek.






Każda z dziewczyn dostała pudełko , ładnie zapakowane, a w środku były różne herbatki . Każda otrzymała herbatki z kolorowymi jednorożcem 🦄 gdzie każda miała inny smak.



W zestawie znajduje się 7 herbatek w torebkach w kształcie jednorożców. Wypełnienie – herbaty premium: czarne, zielone, owocowymi. Po zaparzeniu każda herbata ma inny kolor, jak w tęczy: bursztynowy, czerwony, żółty, zielony, turkusowy, niebieski, fioletowy.


Smaki herbat w zestawie:

  • Złoty Bursztyn – herbata czarna, pomarańcze, mango, papaja, truskawki, maliny, kwiat słonecznika, kwiat pomarańczy, trawa cytrynowa, czerwona porzeczka, naturalny aromat,
  • Rubinowe Iskry – hibiskus, dzika róża, jabłka, czarny bez, jeżyny, liście jeżyn, truskawka, czarna porzeczka, malina, aromat,
  • Słoneczny Blask – ananas, mango, truskawki, kawałki pomarańczy, nagietek, szafran, aromat,
  • Szmaragdowa Toń – herbata oolong, kwiat klitorii, szafran,
  • Błękitne Zwierciadło – herbata zielona Sencha, kwiat klitorii, płatki róży, bławatek czerwony, płatki słonecznika, aromat,Magiczny Szafir – czarny bez, aronia, jabłko, kwiat klitorii, hibiskus, malina, kokos, jeżyna, aromat,
  • Magiczny Szafir – czarny bez, aronia, jabłko, kwiat klitorii, hibiskus, malina, kokos, jeżyna, aromat,
  • Ametystowa Harmonia – hibiskus, ananas, papaja, kwiat klitorii, melon kandyzowany czerwona porzeczka, nagietek, bławatek, aromat.

Dodatkowo była sypana naturalna kawa moja była o smaku granatu oraz wiśni ( jedna paczkę wylicytowałam bo było nas jak wiecie 5 a nie 6 ) I jedna paczka poszła na licytowanie , i bardzo mi zależało , żeby wylicytować tą paczkę bo chciałam mieć super produkty dla rodziny na prezent ! 


Były też luzem różne herbaty, bo macie takie opcje na stronie firmie i możecie sobie zakupić pudełko herbat ale też możecie zamówić sobie kilka sztuk ( saszetek ) herbaty w różnych smakach i wzorach ! . Szczególnie na mnie wrażenie zrobiła herbata gdzie był cały kwiat ! Który ładnie się " rozrastał " w wodzie . Bardzo ciekawa forma herbaty ! Wszystkie przepyszne , mające naturalne składniki ,bez konserwantów . Dobre w smaku. Takie herbaty warto pić ! Cały rok ! Ja Wam pokazywałam dużo na moim Instastory ( była też rolka z  herbatami na Tik Toku ) Dlatego tak bardzo zachęcam do obserwacji mnie na IG . Kochani jeśli naprawdę szukacie herbaty na wysokim poziomie to polecam ! 


Dziękujemy firmie " HERBATA W TOREBCE " za prezenty z okazji spotkania blogerek

A Was moje kochane zapraszam na stronę firmy ! Myślę że każdy znajdzie tam coś dla siebie ! Takie herbaty o różnych kształtach , smakach to fajny pomysł na prezent. Np na Dzień Kobiet czy też Dzień Matki 


Tu możecie kupić saszetki na sztuki


Tu kupicie cudowne zestawy 


Strona główna firmy : https://herbatawtorebce.pl/




DZIEKUJEMY 

==================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz