sobota, marca 16, 2024

Omega-3 suplementacja, co trzeba wiedzieć ? / Spotkanie Blogerek - REKLAMA

 Omega-3 suplementacja, co trzeba wiedzieć ?







Hej Moje Tygryski ;) 

Jak wiecie w Grudniu doszła do mnie dość duża paczka od firmy Omega-3 suplementacja, co trzeba wiedzieć ? 

Jest to firma która wsparła nasze spotkanie blogerek , swoimi produktami plus kilka podarowała do licytacji ;) 



Każda z dziewczyn dostała aż po 3 opakowania suplementu .  Więc ja sumiennie od grudnia zażywałam po 1 kapsułce . Kapsułki znajdują się w opakowaniu plastikowym , zakręcanym. W środku mamy aż 60 kapsułek  więc starczy nam jedno opakowanie na 2 miesiące suplementacji .Producent zaleca 3 kapsułki ale ja brałam jeszcze inne suplementację potrzebą . Więc nie chciałam mieszać za bardzo .  Kapsułki są ciemne , dość duże  , łatwo je połknąć , popijając oczywiście woda najlepiej przegotowaną . Ja po prawie 3 miesiącach kuracji zauważyłam poprawę stanu włosów , skóry i paznokci . Włosy mi mniej wypadają , mniej się rozdwajają , łatwiej mi zadbać o końcówki. Paznokcie w końcu zaczęły rosnąc , twarde , płytka jest gładka , lśniąca . A skóra też się zrobiła napięta , mniej widoczne są zmarszczki , oraz zauważyłam że podczas " tych dni " nie ma nieproszonych gości na twarzy . A co najważniejsze zmieniło mi się moje samopoczucie ,odczuwam dużo mniejszy stres, mam więcej ochoty na "życie " . Łatwiej mi się funkcjonuje ,lepiej śpi . Zdecydowanie jest to suplement dla mnie ! Jestem miło zaskoczona . Dla mnie duży plus za te rzeczy które zauważyłam i to gołym okiem :) ! Muszę Wam też powiedzieć , że te tabletki mogą też przyjmować nasze pupile bo są to naturalne suplementy diety !  Warto dodać że OMEGA 3 jest nam potrzebna szczególnie teraz w tym okresie zimowym i tym wiosennym co idzie . Pod tym linkiem możecie  się dowiedzieć wszystkiego : OMEGA 3  Ja naprawdę z całego serca polecam ! Widać efekt , jest produkt naturalny także super . Cena też fajna ! Więc polecam kupić sobie i myślę że takie suplementy to też super pomysł na prezent dla naszych bliskich . Dzień Matki w Maju może warto o tym pomyśleć ? 



Tu zapraszam na stronę firmy :

https://www.calanoil.pl/

https://www.instagram.com/calanoil/

https://www.tiktok.com/@calanoil

https://www.youtube.com/@calanoil6184

https://www.facebook.com/calanoil/


=========================



POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 

SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz