wtorek, marca 26, 2024

Escinea / Spotkanie Blogerek / Reklama

 ESCINEA - 

Suplement diety zawierający składniki roślinne o właściwościach przeciwutleniających




Hej Moje Myszki Kochane :-)

Dziś przychodzę do Was z sokiem z aronii od firmy ESCINEA. Na spotkanie blogerek każda z dziewczyn dostała aż 7 butelek takiego zdrowego soku . Było nas jak wiecie 5 a nie 6 dlatego było o 3 butelki więcej więc podzieliło się trochu nie równo ,ale nikt nie był stratny bo były też inne paczki i inne produkty do dzielenia .

MOJA OPINIA : 

Sok znajduję się w szklanej , ciemnej butelce , jest dołączona miarka , producent zaleca zażywanie produktu kilka razy dziennie po posiłku . Ja zaczęłam swoją kuracje zaraz na początku Lutego ( wtedy też doszła do mnie paczka ) więc jestem po 1,5 miesięcznej kuracji. Piłam z mężem sok więc poszły prawie 2 butelki . Sok piłam prosto z dołączonej miarki . Smak jest dość dobry , trochu cierpki ( no ale to aronia więc fajnie , że smak przypomina smak aronii a  nie jest sztucznie podbijany itp ) Kolor soku jest ciemny . Ogólnie zauważyłam , że mam lepsze samopoczucie , że mam lepszej jakości włosy, paznokcie , cera  mi się wyrównała , skóra jest gładka . Jestem zadowolona bardzo z picia tych soków , w lipcu będę robić wszystkie badania ( co roku robię - badajcie się ) to też jestem ciekawa jak mój organizm od środka się z mienił. Polecam Wam naturalne metody dbania o siebie i swoje ciało nie tylko na zewnątrz ale też wewnątrz .

UNIKALNA KOMPOZYCJA
SKŁADNIKÓW ROŚLINNYCH

Escinea to suplement diety zawierający substancje aktywne otrzymywane z roślin: ekstrakt z owoców aronii oraz escynę z owoców kasztana zwyczajnego.
To naturalne połączenie jest niezwykle bogate w antyoksydanty, które pomagają w ochronie organizmu przed stresem oksydacyjnym.
W naszej ofercie znaleźć można trzy wersje produktu – butelkę 500 ml, butelkę 200 ml oraz pudełko zawierające 9 buteleczek z pojedynczymi porcjami suplementu.

DLA KOGO JEST ESCINEA?

Nasz suplement powstał z myślą o wszystkich,
dla których ważne jest uzupełnianie codziennej diety
w składniki pochodzenia naturalnego o działaniu
antyoksydacyjnym.

Szczególnie jednak rekomendujemy jego regularne spożywanie
osobom z nadwagą, palaczom oraz konsumentom alkoholu,
ponieważ są oni w znacznie większym stopniu narażeni na
wyczerpanie potencjału antyoksydacyjnego organizmu.

Dzieje się tak nie tylko z powodu stwierdzanego w tej grupie
osób nadmiernego wytwarzania wolnych rodników, ale również
w wyniku zaburzenia mechanizmów antyoksydacyjnych przez
związki powstające w tkance tłuszczowej, substancje zawarte
w dymie tytoniowym oraz przez etanol i jego metabolity.

Ze względu na brak badań potwierdzających bezpieczeństwo stosowania suplementu Escinea u dzieci oraz u kobiet ciąży i w okresie laktacji preparat nie powinien być stosowany przez te grupy konsumentów.

SKŁAD BEZ TAJEMNIC!

Skład suplementu diety Escinea jest niezwykle prosty
i nie ma w nim żadnych środków słodzących.
Oto, co znajduje się w środku:

Składniki: woda, ekstrakt z owoców aronii –
Aronia melanocarpa, substancja konserwująca –
benzoesan sodu, β-escyna z owoców kasztanowca
zwyczajnego – Aesculus hippocastanum L.

JAK I KIEDY STOSOWAĆ
SUPLEMENT ESCINEA?

Escinea jest preparatem doustnym do stosowania
podczas lub bezpośrednio po spożyciu posiłku,
od 3 do 5 razy dziennie w pojedynczych porcjach
po 20 ml (zgodnie z załączoną miarką),
przez 6-12 tygodni.
Zalecana porcja dzienna to 60-100 ml. 
Przed użyciem należy wstrząsnąć.

PODSUMIWANIE:

Jestem bardzo zadowolona , po 12 tygodnia zrobię sobie przerwę i po kilku tygodniach znów wrócę do picia . Trzeba zadbać o zdrowie szczególnie teraz gdzie ta pogoda za oknem jest zwariowana :) 


A Wy pijecie naturalne soki ? 

Przyjmujecie naturalne suplementy ?


Zapraszam na stronę firmy :

https://escinea.pl/

https://www.facebook.com/Escinea/

https://www.instagram.com/escinea_pl/


===================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz