poniedziałek, marca 11, 2024

Winnica Notabene - Niewinna pasja do wina / Spotkanie Blogerek / Reklama / POST 18 + !!!!!

 Winnica Notabene - Niewinna pasja do wina




Winnica Notabene znajduje się w miejscowości Pstrągowa koło Strzyżowa (woj. podkarpackie). Założona w 2015 roku. Uprawa winorośli prowadzona jest na stoku o południowej wystawie i nachyleniu 15%. Na powierzchni 50a rośnie obecnie około 2400 krzewów kilku odmian. W najbliższym czasie przewidywane jest zwiększenie uprawy o 100% do 1 hektara. Winnica na chwilę obecną posiada w swojej ofercie 6 różnych win wytrawnych: 3 wina białe oraz 3 czerwone. Winnica jest manufakturą i rodzinną pasją. Właścicielem winnicy jest Wiesław Kujda.

Hej Moje Myszki :)

Jak wiecie kilka tygodni temu było spotkanie blogerek a jedną z firm która nas wsparła była 

Winnica Notabene - Niewinna pasja do wina



Firma / Winnica podarowała nam cudowne 2 wina na licytacje ! Półsłodkie białe i czerwone. I już Wam mówię , że nie wylicytowałam dwóch haha :) Bo tak dobrego wina to lata nie piłam !
Czerwone wylicytowałam z innej winnicy , więc teraz bardzo zależało , żeby białe wylicytować . I udało mi się ! z czego bardzo się cieszę ! Jak wiecie moja Panna MiMi miała w sobotę urodziny i postawiłam na stół wino ! Było wielkim zaskoczeniem wśród rodziny i znajomych bo białe wino do tego półsłodkie jest szczerze mało znane . Było nas w sumie 6 osób i każdemu bardzo smakowało :) każdy wypił symbolicznie po lampce żeby mój piesek MiMi żyła 1000 lat :) Ja musze Wam powiedzieć , że osobiście fanem wina nie jestem , ale ..to mi tak zasmakowało , że wiem że będę tam robić zakupy ! I to koniecznie ! A jeszcze będę się starała dostać na degustacje  bo firma takie też organizuje imprezy 
Wino naprawdę zrobiło na mnie mega wrażenie , pyszne , białe półsłodkie , na zimo smakuje wow , ale będę też chciała kupić to wino i zrobić w wersji grzańca .Myślę , że też będzie przepyszne :) 



Wina białe

Wina te przeznaczone są do lekkich potraw i deserów ze względu na swój orzeźwiający i mniej wytrawny smak. Charakterystyczną barwę zawdzięczają one jasnym gatunkom winogron oraz brakiem procesu maceracji w procesie wytwarzania. Dzięki temu wino to jest kwaśniejsze niż wina czerwone, a dodatki smakowe są o wiele bardziej wyczuwalne.

Jeśli chodzi o samą barwę, to może być ona zarówno półprzezroczysta, jak i zielonkawe i żółte. Na rynku spotkamy również trunki o barwie herbacianej, którą cechują się produkty gruzińskiego pochodzenia.

Do grupy win białych należą między innymi: PRIMUS, VERSUS czy AMATUS.


Wina można też dostać :

Wino polskie - gdzie kupić?

Wina są dostępne do nabycia w Rzeszowie, ul. Brylantowa 3 oraz bezpośrednio w winnicy w Pstrągowej 126.

Ponadto, nasze wina są dostępne w wybranych podkarpackich restauracjach:

    • Karczma Wacławówka, Rzeszów ul. Strażacka 7

    • Restauracja Liszt, Rzeszów ul. Fryderyka Chopina 33

    • Ima Sushi, Rzeszów ul. Jagiellońska 7

    • Hotel Senator, Gran Via Restauracja, Olchowa 211F

    • Siedlisko Janczar Pstrągowa, Pstrągowa 815

    • Chilita Pizza e Pasta, Rzeszów al. Rejtana 23

A Wy pijecie wino ? Macie jakieś swoje ulubione ?

Pamiętajcie że wino jest dla osób pełnoletnich ! I po alkoholu nigdy nie jeździ się za kierownica ! 


Zapraszam na stronę winnicy ! Warto ! Fajne ceny i pyszne wina !


==========================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz