piątek, marca 01, 2024

Minerwa.net - SPOTKANIE BLOGEREK / MATERIAŁ REKLAMOWY

 

Minerwa.net - Sklep Kosmetyczny 






Hej Moje Myszki Kochane :)

Jak wiecie z mojego bloga oraz IG ponad 2 tygodnie temu SPOTKANIE BLOGEREK , a że była główną organizatorką i najwięcej paczek przychodziło do mnie , to ja już swoje testy produktów zaczęłam w październiku ;) Dlatego zaczynają się pojawiać już pierwsze recenzję produktów . O firmie Minerwa.net Wam już pisałam kilka razy bo firma nas od lat wspiera nasze spotkania blogerek oraz też miałam okazje Wam z 2 miesiące temu pisać o 2 produktach w ramach współpracy .
Tym razem przychodzę do Was z produktem jakim jest 

bioNatural Serum do włosów suchych i zniszczonych bez spłukiwania 200 ml

Jest to serum które ma naturalny skład bo aż 97 % to składniki pochodzenia naturalnego , jest z dodatkiem oleju konopnego . Jest to serum do włosów suchych i zniszczonych więc idealnie dla mnie . Długoletnie farbowanie , wakacje nad morzem , woda słona spowodowało to że odbiło to się na moich włosach szczególnie było to widać na jesień . Serum jest bardzo lekkie w dotyku , bardzo wydaje , po 3 miesiącach użytkowania mam jeszcze pół opakowania . Warto dodać że jest to serum w spray więc dla mnie osobiście nowość .I fajne rozwiązanie bo dzięki temu łatwiej nam nałożyć to serum na włosy . Serum osobiście używam po każdym myciu włosów czyli tak 2 razy w tygodniu. Serum pryskam w odległości około 20 cm , wczesuję we włosy i zostawiam . Duży plus za to że serum jest bez spłukiwania  , włosów serum nie przetłuszcza nie powoduje jakiś też innych skutków ubocznych więc super. Włosy po miesiącu są inne już w dotyku. Są odżywione , lekkie w dotyku , są dobrze nawilżone ale nie tłuste ! Włosy się lepiej układają , są łatwiejsze w rozczesaniu oraz bardziej lśniące . Do tego warto dodać że serum jest bardzo tanie bo kosztuje około 25 zł . A za taki skład , wydajność , łatwość w aplikacji ta cena to jak to się mówi " jak za darmo " . Warto kupić i wypróbować na swoich włosach ! 



bioNatural  Serum do włosów suchych i zniszczonych bez spłukiwania to idealny produkt do włosów zniszczonych i podrażnionej skóry głowy.

Jest przeznaczone do codziennej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Specjalnie opracowana receptura zapewnia skuteczne i wielopoziomowe działanie na włosy jak i skórę głowy.

              Składniki aktywne:


olej konopny, proteiny pszeniczne, kompleks prebiotyczny


Efekty:

Wspomaga naturalny mikrobiom skóry, nawilża i wygładza, wzmacnia i regeneruje, poprawia kondycję włosów, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom połysk, chroni przed czynnikami zewnętrznymi

Sposób użycia:

spryskać na suche lub wilgotne włosy, pozostawić do wchłonięcia


ZAPRASZAM NA STRONE FIRMY ! 








---------------

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz