sobota, listopada 28, 2020

Pianka do mycia ciała Be Beauty Care, 200 ml

Pianka do mycia ciała Be Beauty Care





Hej Moje Myszki ;) Dziś znów przychodzę do Was z kolejną mała recenzją  :)
Mamy już prawie koniec Listopada..Grudzień na ramieniu..Zaraz nowy rok..Eh..Mam nadzieje że rok 2021 będzie lepszy niż ten ...
Choć powiem szczerze że te rok zły dla mnie nie był :) 
Także ..w sumie nie ma co narzekać tak bardzo ;) Były fajne wakacje,fajne wycieczki,dobra praca,dobra kasa...Zdrowie ...No nie jest źle. 
Ale podsumowanie na koniec roku może zrobię zobaczę czy znajdę czas ;) 
 Brak czasu ale brak czasu mam co roku ;p 

Dziś będzie o produkcie który kilka tygodni temu szalał na IG.Postanowiłam że sama kupie i zobaczę co jest warta ta pianka bo o niej mówimy.Były 3 różne zapachy do wyboru jak jak zawszę postawiłam na kokos.Wszystko co kokosowe jest mega :) Opakowanie ma ładne,takie niebieskie,z kokosem.Z wyglądu wygląda jak pianka do golenia.A że ta pianka jest w sumie 2 w 1 więc możemy też się nią golić. 
Ja pianką myłam się cała,jest bardzo wydajna,dobrze się rozprowadza na skórze,dodatkowo zostawia ładny zapach na długie godziny . 


Dobrze też sprawdza się podczas golenia,jest wydajna i dobrze zmiękcza skórę i włoski na nogach.Zauważyłam że  dzięki piance,nie wrastają mi włoski,nie ma uczulenia oraz nie wychodzą mi krostki. 
Najbardziej i tak z tej całej pianki to podoba mi się zapach.
Jest cudowny,słodki ale taki lekki w zapachu.Coś cudownego.
Także pianka jest fajna,ma fajny zapach,działa.Jestem zadowolona :) 
Kupiłam ją w Biedronce za 6,99 zł.Jest wydajna ! Więc warto ją kupić i przekonać się na własnej skórze czy chcecie się ją myć czy też golić :) 
Ja polecam do tego i do tego ;) 
 Na pewno zakupie inne zapachy ;) Za taką cenę można poszaleć :) 

Bogata i kremowa pianka do mycia ciała o przyjemnym, kokosowym zapachu, zapewnia wyjątkowe wrażenia zmieniając każdą kąpiel w ucztę dla zmysłów. Egzotyczny aromat kokosa zapewni dobry nastrój. Starannie dobrana formuła zawierająca łagodne środki myjące oraz glicerynę, nie wysusza nadmiernie skóry, pozostawiając ją miękką i gładką w dotyku. Łatwo się rozprowadza i spłukuje. Produkt można stosować również podczas golenia. Zmiękcza zarost oraz zapewnia maszynce równomierny poślizg, dzięki czemu golenie staje się o wiele łatwiejsze.

A Wy kupiliście tą piankę ? Jak tak to jaki zapach ? I jak wasze odczucia ?

3 komentarze: