piątek, listopada 06, 2020

FARMONA JANTAR AMPUŁKI ODŻYWKA WCIERKA DO WŁOSÓW 5 X 5 ML

FARMONA JANTAR AMPUŁKI ODŻYWKA WCIERKA DO WŁOSÓW 5 X 5 ML




Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem do włosów.

Moje włosy to ciężki temat,wypadają,łamią się,kruszą i od lat mam jedną długość...Oczywiście podcinam końcówki,próbuje  wszystkich metod no ale włosy moje są jakieś inne.Czytając dużo pozytywnych komentarzy stwierdziłam że kupie i ja ampułki z jantaru które mają wzmocnić włosy.Opakowanie jest bardzo ładne,estetyczne,miłe dla oka. W środku opakowania znajduję się pięć ampułek za które zapłaciłam 12 zł.Ampułki są małe bo mają po 5 ml.Do ampułek dołączona jest pipetką dzięki której łatwiej aplikować dany płyn na skórę głowy. Postanowiłam zrobić sobie 1 ampułkę raz na 5 dni ( w sumie użyłam 2 opakowania ) czyli 10 ampułek.


Kolor tego płynu jest bezbarwny,pachnie tak bym powiedziała lekko chemicznie,ale przyjemnie. Ampułkę nakładałam rano na cały dzień,gdyż ta woda / olejek czy co to jest nie brudził mi włosów,nie podrażniał skóry,nie robił tłustych włosów itp.Więc rano aplikacja i tak chodziłam do pracy.Wieczorem myłam normalnie włosy.Czy zauważyłam jakoś poprawę ? Nie,niestety nie.Włosy jak wychodziły tak wychodzą,nie jest ich więcej ani szybciej nie rosną.Plus taki że ampułki mnie nie uczuliły.
Ogólnie dla mnie jest to produkt przereklamowany.Bo nie widzę żadnego efektu.
Na pewno więcej tych ampułek nie kupie.Może ja coś źle robię nie wiem sama.



Kuracja w ampułkach Jantar do włosów bardzo zniszczonych i słabych zawiera wyciąg z bursztynu oraz wyjątkowe składniki odżywcze, dzięki czemu wzmacnia i odżywia włosy. Spektakularne efekty gwarantuje tradycyjna receptura o wyjątkowej skuteczności działania.
90% składników naturalnych
0% parabenów i oleju parafinowego.
Wyciąg z bursztynu - pielęgnuje i wzmacnia strukturę włosów, poprawiając ich kondycję
-proteiny jedwabiu - nadają włosom elastyczność, miękkość i połysk
-glukoza oraz witaminy A, E i F - nawilżają, intensywnie odżywiają i wzmacniają włosy
-kompleks AHA - delikatnie złuszcza naskórek, ułatwiając wnikanie substancjom aktywnym
-Trichogen®- stymuluje wzrost i przedłuża cykl życia włosa.
5x5 ml.


A Wy używacie takie ampułki ? Znacie firmę Jantar ? 

1 komentarz:

  1. Nigdy nie uzywałam ampułek żadnej marki, jednak Jantar nie należy do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń