poniedziałek, listopada 02, 2020

ECODENTA WYBIELAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW Z MIĘTĄ I SZAŁWIĄ 100 ML

ECODENTA WYBIELAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW Z MIĘTĄ I SZAŁWIĄ 100 ML







Hej Moje Myszki  Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z pastą z dodatkiem szałwii i mięty którą kupiłam jakiś czas temu w Naturze na promocji za 9,99 z kartą . Zaciekawiało mnie w tej paście to że ma dodatek szałwii a ona dobrze działa na kamień.Niestety mam problem z płytką kamienną przez co 3 x do roku chodzę do dentysty,szukałam już wielu past czy też płynów które sobie poradzą z płytką kamienną ale ciężko było. Pasta ma ładne zielone opakowanie,takie uspakajające. W środku jest koloru białego choć bym bardziej powiedziała że lekko kremowego.Dobrze się nakłada na szczoteczkę,dobrze się myje,lekko pieni.Po około 5 myciach widać lekką poprawę koloru uzębienia. Dodatkowo zostawia fajny lekko miętowo -  szałwiową smak / zapach.
Dobrze odświeża oddech.Do tego muszę pochwalić pastę za to że naprawdę sobie świetnie radzi z kamieniem. Jestem bardzo z niej zadowolona.
Pasta jest wydajna,jest odpowiednia dla vegan. Także ja ją polecam każdemu,szczególnie osobą które mają problemy z kolorem zębów i kamieniem. 



ECODENTA Wybielająca pasta do zębów z miętą i szałwią Pasta do zębów wybielająca z olejkiem miętowym, ekstraktem szałwiowym i bioaktywnym wapniem, doskonale oczyszcza i wybiela zęby. Pasta marki Ecodenta nie rysuje szkliwa i przeciwdziała powstawaniu kamienia nazębnego. Składniki aktywne: bioaktywny wapń - uzupełnia mikrourazy i rysy szkliwa, ekstrakt szałwiowy - chroni dziąsła, olejek miętowy zapewnia uczucie czystości i świeżości Cechy i właściwości wybielającej pasty do zębów Ecodenta zawiera olejek miętowy i wyciąg z szałwi, czyści i wybiela zęby, wzmacnia szkliwo Pojemność: 100 ml

Znacie tą pastę ? Używacie jakiś past z olejkami ? Może macie jakieś sprawdzone sposoby na płytkę kamienną ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz