wtorek, grudnia 01, 2020

Sól do Kąpieli Z Wieliczki - Sól Kinga

Sól do Kąpieli Z Wieliczki  - Sól Kinga 







Hej Moje Myszki ;) 

Mamy Grudzień ....Ja nie wiem kiedy ten rok zleciał.
Na blogu jestem mało aktywna ale naprawdę nie mam czasu na nic.
Jakiś czas temu byłam z mężem w Kopali Soli w Wieliczce i kupiliśmy tam dwa małe opakowania soli do kąpieli. Dziś Wam napisze kilka słów o nich :) 

Kupiłam dwa różne zapachy  i oby dwa Wam opiszę bo w sumie sole nie wiele się różnią poza zapachem i działaniem.A tak to opakowanie mają takie same itp ;)

Zacznijmy tak ogólnie.Sól znajduję się w małym opakowaniu o wadzę 80 g.
Dla mnie starczyło to na 3 użycia.Więc super.Cena soli ( opakowania to 4 zł ) więc super bo na 3 użycia wychodzi jedna kąpiel dość tanio ;) Zapach soli jest cudowny. Pachnie świeżymi różami.Sól dobrze rozpuszcza się w wodzie,lekko ją zabarwia na taki różowy kolor.Sól nie brudzi nam wanny więc super. Po kąpieli w soli jesteśmy dobrze zrelaxowani,nasza skóra jest gładka,ładnie pachnie.Fajnie też ujędrnia skórę. Fajna sól,w fajnej cenie.Do tego wydajna.Można ją zakupić w sklepie internetowym lub podczas wycieczki do Wieliczki ;) 




Druga sól jest koloru niebieskiego ;) Ma opakowanie które jest " plastikowe " taka saszetka prześwitująca,gdzie dobrze widać sól.Soli w opakowaniu jest 80 g.Mi taka ilość starcza na 3 razy.Kupiłam sól w kopani za 4 zł.Sól niebieska jak dla mnie jest polecana na wieczór,gdyż dobrze odpręża,dobrze wycisza po całym dniu.Do tego można poczuć się jak nad morzem bo zapach jest taki lekko bryzowy.Sól nie brudzi wanny.Dobrze się zmywa z ciała.Ja taką kurację solą robię sobie co 3 dzień.Leże sobie we wannie w letniej wodzie około 20 min.Następnie spłukuję się czystą wodą i wychodzę z wanny. Pozwalam soli żeby " weszła " w moja skórę ;) Sól niebieska dodaje kopa na drugi dzień :) Bardzo ją lubie i polecam,szczególnie po ciężkim dniu ;) 




Świetnie wpływająca na ciało sól kąpielowa, powstała na bazie wielickiej soli warzonej, z dodatkiem róży, w bardzo praktycznej saszetce. Regeneruje siły i dodaje energii. Znakomicie wpływa na skórę, ujędrnia ją i uelastycznia. Gorąca, aromatyczna kąpiel smakuje niczym prawdziwy spacer po kwitnącym ogrodzie róż.

Opakowanie: saszetka, 80 g




Składniki/Ingredients: Sodium Chloride, Sodium Bicarbonate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Soluble Colagen, Fragrance, [+/-C.I. 47005, C.I.42090, C.I. 19140, C.I.15985, C.I. 14720].
Produkt przebadany dermatologicznie.


Świetnie wpływająca na ciało sól kąpielowa, powstała na bazie wielickiej soli warzonej, w bardzo praktycznej saszetce. Wpływa pozytywnie na organizm i dodaje mu sił. Łagodzi zmęczenie i dodaje skórze elastyczności. Gorąca wieczorna kąpiel w błękicie wycisza i relaksuje, uruchamia pokłady energii na następny dzień.

Opakowanie: saszetka, 80 g



Składniki/Ingredients: Sodium Chloride, Sodium Bicarbonate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Soluble Colagen, Fragrance, [+/-C.I. 47005, C.I.42090, C.I. 19140, C.I.15985, C.I. 14720].
Produkt przebadany dermatologicznie.


Znacie sole z kopali Soli Wieliczka ? 

Używacie jakieś sole do kąpieli ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz